Numer oferty: StPr/25/1650
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jasna 31a, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-planowania-przestrzennego-nabor-nr-kd210432025pp-2-termin-skladania-ofert-3-grudnia-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
Administrowała Miejskim Systemem Informacji Przestrzennej (MSIP).
Tworzyła, aktualizowała i konfigurowała warstwy informacyjne w bazach danych w MSIP.Udostępniała dane przestrzenne z zasobów MSIP.
Tworzyła analizy przestrzenne i opracowania mapowe w oprogramowaniu GIS.
Oferta również dla osób z niepełnosprawnością
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: 5 400 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Preferowane kierunki studiów: geodezja, geodezja i kartografia, geografia, geoinformacja, gospodarka przestrzenna. Znajomość ustaw: o infrastrukturze informacji przestrzennej (rozdział 1-5, z załącznikiem), rozp. w spr: ewidencji gruntów i budynków (bez załączników), inne zgodnie z ogłoszeniem.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
NIP: 6312396695
REGON: 000515767
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierownie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: gliwice.eu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Cwynar-Wyczarska
Nr telefonu: 32 238 56 50
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne należy składać do 3 grudnia 2025 r.
Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach:
w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00.
Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 03.12.2025r