Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 listopada 2025 (piątek)

Konserwator - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2025-11-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: Uniwersytet Pomorski w Słupsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: podstawowe

Numer oferty: StPr/25/2056

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Rektor Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku ogłasza konkurs na stanowisko konserwatora w Sekcji Inwestycyjno-Techniczne
Konserwator wchodzi w skład grupy konserwatorsko-remontowej działającej na terenie i w budynkach będących własnością Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku. Konserwatora będzie podlegał bezpośrednio Kierownikowi Sekcji Inwestycyjno-Technicznej.
Zakres czynności:
Działania w zakresie funkcjonowania Sekcji Inwestycyjno-Technicznej:
1) Wykonywanie zadań w zakresie zapewniającym ciągłości funkcjonowania infrastruktury Uczelni oraz sprawności eksploatowania obiektów polegająca na realizacji zadań dotyczących konserwacji bieżącej, usuwania awarii oraz prac naprawczych i remontowych, w tym m.in.:
realizacja zgłoszeń dotyczących bieżącej konserwacji, usuwania awarii i remontów od bezpośredniego i pośredniego przełożonego,
w przypadku braku możliwości usunięcia awarii, zabezpieczenie skutków awarii do chwili przybycia zewnętrznego Usługobiorcy;
2) Pomoc przy wykonywaniu prac polegającymi na m.in. zabezpieczaniu w niezbędne przyłącza: elektryczne, wodne, kanalizacyjne dla potrzeb urządzeń i sprzętu należącego oraz obsługującego Uczelnie.
3) Prace związane z konserwacją i remontem urządzeń wodno-kanalizacyjnych, elementów armatury, instalacji wodno-kanalizacyjnych.
4) Drobne prace elektryczne, instalacji c.o., remontowe, ogólnobudowlane, w tym m.in.:
uzupełnianie ubytków tynku, malowanie powierzchni ścian wewnątrz i na zewnątrz budynku, sufitów wraz ze szpachlowaniem i gipsowaniem,
malowanie pasów drogowych, parkingowych,
naprawę i wymiana zamków w drzwiach,
naprawę mebli biurowych i pokojowych, krzeseł, stołów itp.
naprawa, regulacja, wymiana, montaż, drzwi oraz okien wraz z wymianą okuć, zamków, samozamykaczy, wkładek patentowych, tabliczek numeracyjnych, klamek, szyldów zamkowych, i itp.
naprawa i wymiana uszkodzonych i zużytych wykładzin, płyt gipsowo-kartonowych, paneli podłogowych oraz listew przypodłogowych i narożników,
doraźne naprawy uszkodzeń w ogrodzeniu,
drobne prace dekarskie, polegające na naprawie i wymianie obróbek blacharskich dachów i usuwaniu nieszczelności w poszycia dachów (prace na wysokości powyżej 3 metrów),
czyszczenie, naprawa i wymiana rynien, rur spustowych, haków i czyszczaków (prace na wysokości powyżej 3 metrów),
naprawa chodników i dróg wewnętrznych,
montaż, konserwacja i naprawa znaków drogowych,
mocowanie tablic, antyram, gablot i innych pomocy i elementów ściennych,
uzupełnianie ubytków glazury, terakoty w pomieszczeniach wewnętrznych, jaki i również na tarasach i schodach zewnętrznych,
naprawa, montaż drobnych urządzeń sanitarnych,
naprawa lub wymiana sprzętu sportowego na boisku i siłowni zewnętrznej,
zapewnienie szczelności i drożności instalacji wodnej do odbiorników i kranów czerpalnych itp.,
okresowy przegląd sprawności zaworów odcinających i innych urządzeń sieci sanitarnej,
regulacja i odpowietrzanie grzejników w budynkach,
wymiana uszkodzonych elementów sieci ciepłowniczej między innymi: zaworów, rur, grzejników, odpowietrzników itp.,
optymalizacja mocy grzewczej na zaworach grzejnikowych w pomieszczeniach,
dbanie o prawidłowe działanie oraz wymiana m.in: sedesów, pisuarów, umywalek, baterii, zlewów, zlewozmywaków, zaworów odcinających na poszczególnych budynkach, bojlerów elektrycznych, pogrzewaczy wody, kabin natryskowych i brodzików, spłuczek itp.,
konserwacja, naprawa i wymiana opraw oświetleniowych znajdujących się wewnątrz budynków, opraw oświetlenia zewnętrznego znajdujących się na budynkach oraz opraw lamp parkowych i ulicznych usytuowanych na terenach zewnętrznych,
konserwacja i naprawa sieci oświetlenia awaryjnego w budynkach,
wymianę uszkodzonych żarówek, świetlówek, ledówek, opraw oświetleniowych, włączników, wyłączników zmierzchowych, styczników i reflektorów,
wymianę uszkodzonych elementów sieci elektrycznej, wyłączników, gniazd jednofazowych, gniazd trójfazowych, oświetlenia żarowego, jarzeniowego i LED-owego.
5) Udział w transporcie, noszeniu, rozstawianiu i składaniu ławek, krzeseł, namiotów, bramek zabezpieczających, ogrodzeń itp. przy wszystkich akcjach krwiodawstwa organizowanych na terenie Uczelni oraz imprezach edukacyjno-kulturalnych organizowanych i współorganizowanych przez Uczelnię, zarówno na jej terenie, jak również poza jej siedzibą.
6) Wykonywanie prac związanymi z przygotowaniem lokalu wyborczego na terenie Uczelni m.in. na wybory prezydenckie, wybory parlamentarne, wybory europejskie, wybory samorządowe, referenda, wybory uczelniane itp.
7) Wykonywanie prac związanych z transportem, przenoszeniem, załadunkiem i rozładunkiem mebli i sprzętu Uczelnianego.
8) Współpraca z instytucjami, urzędami i jednostkami organizacyjnymi Uczelni wynikające z zajmowanego stanowiska.
9) Wykonywanie w uzasadnionych przypadkach innych zadań i poleceń bezpośredniego przełożonego.

Oferujemy :
wynagrodzenie 5000 zł brutto miesięcznie + dodatek stażowy,
umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia,
możliwość rozwoju osobistego,
pakiet socjalny,
klimat współpracy.
umowa na okres próbny grudzień-luty z możliwością przedłużenia
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: konserwator budynków i stanu technicznego pomieszczeń
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • podstawowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie minimum podstawowe,
doświadczenie na podobnym stanowisku,
umiejętności techniczne i remontowo-budowlane, umiejętności związane z obsługą elektronarzędzi budowlanych,
predyspozycje osobowościowe: sumienność, rzetelność, dbałość o jakość wykonywanej pracy, komunikatywność, zaangażowanie, punktualność i wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
dobra organizacja czasu pracy, odpowiedzialność za realizację zadań,
mile widziane uprawnienia URE upoważniające do konserwacji instalacji elektrycznych w zakresie eksploatacja sieci, urządzenia i instalacje o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1kV oraz sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Uniwersytet Pomorski w Słupsku
NIP: 8391028460
REGON: 000001459
Adres www: upsl.edu.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Arciszewskiego 22A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Mariusz Kłobuch
E-mail: mariusz.klobuch@upsl.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) CV i list motywacyjny.
2) Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3) Kwestionariusz osobowy do pobrania ze strony Uczelni:
ttps://www.upsl.edu.pl/Pracownicy/Pozostale-wzory/Formularze-dotyczace-zatrudnienia-i-spraw-socjalnych pn. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o pracę.
4) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
5) Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające dodatkowe umiejętności lub kwalifikacje.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres:
Uniwersytet Pomorski w Słupsku, ul. Arciszewskiego 22a, 76-200 Słupsk, z dopiskiem KONKURS konserwator lub na adres e-mail: kadry@upsl.edu.pl
Oferta ważna do 14 listopada 2025 r.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata, ponadto zastrzegamy sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.
Rozstrzygnięcie konkursu nie jest równoznaczne z nawiązaniem stosunku pracy z Uniwersytetem Pomorskim w Słupsku. Ostateczną decyzję podejmie Rektor po zapoznaniu się ze stanowiskiem Komisji Konkursowej.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta

opublikowano: 2025-11-07
Komentarze
Polityka Prywatności