Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 20 listopada 2025 (czwartek)

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (k/m) - Jasionka, podkarpackie

Data dodania: 2025-11-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracodawca: POLSKIE LINIE LOTNICZE "LOT" SPÓŁKA AKCYJNA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/4283

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 36-002 Jasionka 942, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenia własne oraz innych przewoźników;
Wystawianie innych dokumentów przewozowych;
Kompleksowa obsługa pasażerów w przypadku wystąpienia; nieregularności w przewozach lotniczych;
Sporządzanie raportów sprzedaży;
Realizowanie zleceń wypłaty z tytułu nieregularności;
Dokonywanie i rozliczanie zwrotów;
Przyjmowanie reklamacji pasażerskich;
Wystawianie faktur;
Udzielanie informacji o produktach LOT i warunkach przewozu;
Odprawa pasażerów w ramach dostępnych systemów;
Współpraca z innymi podmiotami zaangażowanymi w obsługę pasażerów w Rzeszowie na Rzeszów-Jasionka.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 07.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 PLN
Opis wynagrodzenia: [Praca na czas określony] : 2 lata i dłużej
[Godzina zakończenia pracy] : 23:59
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery.
  • dobra organizacja pracy
  • PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: odporność na stres

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: POLSKIE LINIE LOTNICZE "LOT" SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 5220002334
REGON: 01005896000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: KOMITETU OBRONY ROBOTNIKÓW 43, 02-146 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=99cb4ac04f354d988f40d7f429a8dfbe
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=99cb4ac04f354d988f40d7f429a8dfbe

opublikowano: 2025-11-07
Komentarze
Polityka Prywatności