Data dodania: 2025-11-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Pracodawca: POLSKIE LINIE LOTNICZE "LOT" SPÓŁKA AKCYJNA
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Numer oferty: StPr/25/4283
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 36-002 Jasionka 942, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenia własne oraz innych przewoźników;
Wystawianie innych dokumentów przewozowych;
Kompleksowa obsługa pasażerów w przypadku wystąpienia; nieregularności w przewozach lotniczych;
Sporządzanie raportów sprzedaży;
Realizowanie zleceń wypłaty z tytułu nieregularności;
Dokonywanie i rozliczanie zwrotów;
Przyjmowanie reklamacji pasażerskich;
Wystawianie faktur;
Udzielanie informacji o produktach LOT i warunkach przewozu;
Odprawa pasażerów w ramach dostępnych systemów;
Współpraca z innymi podmiotami zaangażowanymi w obsługę pasażerów w Rzeszowie na Rzeszów-Jasionka.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 07.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 100 PLN
Opis wynagrodzenia: [Praca na czas określony] : 2 lata i dłużej
[Godzina zakończenia pracy] : 23:59
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała, praca w wolne dni
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery.
- dobra organizacja pracy
- PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: odporność na stres
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: POLSKIE LINIE LOTNICZE "LOT" SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 5220002334
REGON: 01005896000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: KOMITETU OBRONY ROBOTNIKÓW 43, 02-146 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=99cb4ac04f354d988f40d7f429a8dfbe
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=99cb4ac04f354d988f40d7f429a8dfbe