Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 listopada 2025 (piątek)

Starszy specjalista w dziale ewidencji czynszu, opłat i rozliczeń mediów k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-11-07
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/11136

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Mokotowska 67A, 00-530 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - kompleksowe prowadzenie kont opłat lokali zasobu ZGN Śródmieście, w tym: otwieranie, zamykanie, wprowadzanie zmian, dokonywanie naliczeń, ewidencjonowanie wpłat, przeksięgowania, naliczanie i korygowane odsetek za nieterminowe płatności, naliczanie rekompensat;
- wystawianie dokumentów obciążeniowych dla Najemców i Użytkowników (faktury VAT, noty, noty odsetkowe, noty na rekompensaty) oraz dokumentów korygujących;
- wystawianie zawiadomień o zmianach opłat dla użytkowników;
- ewidencjonowanie kosztów sądowych i komorniczych na kontach czynszowych;
- przeksięgowywanie należności bieżących na należności sporne;
- przeksięgowywanie wpłat komorniczych na odpowiednie subkonta analityczne;
- przeksięgowywanie należności spornych na zasądzone;
- sporządzanie raportów dotyczących użytkowników e-BOK;
- obsługa e-BOK w zakresie: zakładania nowym najemcom kont na e-bok, generowania i przekazywania im loginów i haseł, zamieszczania dokumentów finansowo-księgowych;
- weryfikacja i aktualizacja danych w systemie Czynsze Media na potrzeby sprawozdawczości oraz innych funkcjonalności (kontrahenci, oznaczenia kart lokali, pustostany i inne w zależności od potrzeb);
- sporządzanie raportów i analiz w zakresie danych ujętych w systemie Czynsze Media na potrzeby zarządcze;
- obsługa wniosków o zwroty nadpłat w zakresie potwierdzania wysokości salda konta.
- okresowe ustalanie rzeczywistego stanu aktywów i pasywów w zakresie powierzonych zadań w tym m.in.: analiza sald, sporządzanie potwierdzeń sald i uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami (sprzedaż) oraz sporządzanie wykazów odpisów aktualizujących należności;
- gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych;
- sporządzanie wykazów, zestawień, informacji dla potrzeb zewnętrznych i wewnętrznych Zakładu;
- sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej zaległości czynszowych, ulg i umorzeń (także do sprawozdania rocznego opisowego);
- przygotowywanie, weryfikacja danych niezbędnych do terminowego przygotowania wymaganych sprawozdań;
- wsparcie punktu obsługi klienta w ADK w zakresie merytorycznym przy udzielaniu informacji najemcom/użytkownikom.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
- umowę o pracę,
- wynagrodzenie: min. 7.000 zł. brutto
- trzynaste wynagrodzenie (tzw. "13-tka"),
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla pracownika i jego rodziny,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek,
- rozwój zawodowy,
- pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach,
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku, terminowość
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa ,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne, przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i min. 3-letni staż pracy,
- wykształcenie o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku
- znajomość regulacji prawnych dotyczących:
a) ustawy o rachunkowości,
b) ustawy o podatku VAT,
c) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
d) ustawy o dodatkach mieszkaniowych,
e) ustawy o własności lokali ,
- znajomość procedur związanych z dochodzeniem należności cywilnoprawnych
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.

Dodatkowym atutem będą:
- zdolności analityczne,
- logiczne i konstruktywne myślenie,
- dokładność, terminowość oraz dobra organizacja pracy,
- samodzielność i umiejętność działania pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość oprogramowania ZSI Papirus Czynsze - Media.

Wymagane dokumenty i oświadczenia, podpisane własnoręcznie:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (przy zatrudnieniu wymagane będą kserokopie świadectw pracy za okazaniem oryginałów dokumentów),
- list motywacyjny,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu ;
- oświadczenia (dostępne na stronie: https://zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/oferty-pracy po wejściu na wybrane ogłoszenie):
- o posiadanym obywatelstwie,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (oświadczenie należy złożyć zgodnie z brzmieniem przepisu),
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji oraz oświadczenie o uzyskaniu informacji o Administratorze Danych Osobowych,
- o wymaganym stażu pracy zatrudnienie w ramach stosunku pracy.

Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia kserokopii aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

Dokumenty należy składać przez system elektronicznej rekrutacji ZGN Śródmieście: https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/zgn-srodmiescie/oferty-pracy. Należy wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący danej oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty lub dostarczyć osobiście, lub za pośrednictwem poczty na adres:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: "Księgowy/Księgowa w Dziale Finansowo-Księgowym, nr ref. 29/NK/2025".

Klauzula informacyjna dotycząca Procedury zgłoszeń wewnętrznych w ZGN Śródmieście dostępna jest pod adresem: Kontakt - ZGN Śródmieście

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
NIP: 1070001293
REGON: 012547634
Adres www: zgn.waw.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 33 66 117
E-mail: hr@zgn.waw.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Formularz aplikacyjny na stronie: https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/zgn-srodmiescie/oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - https://srodmiescie.um.warszawa.pl/waw/zgn-srodmiescie/oferty-pracy

opublikowano: 2025-11-07
Komentarze
Polityka Prywatności