Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 listopada 2025 (niedziela)

Główny specjalista ds. księgowości i rozliczania projektów - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2025-11-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Pracodawca: GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/jokr/25/1081

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Marszałka Józefa Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków głównego specjalisty ds. księgowości obejmuje prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości - prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie sprawozdań finansowych), obsługę rozliczeń podatkowych, spraw kadrowo-płacowych, nadzór nad obiegiem dokumentów oraz doradztwo finansowe i wsparcie zarządcze:
1. Prowadzenie ksiąg rachunkowych (prawidłowe ewidencjonowanie wszystkich operacji finansowych fundacji zgodnie z zasadami ustawy o rachunkowości).
2. Sporządzanie sprawozdań finansowych (opracowywanie i przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz innych wymaganych raportów).
3. Rozliczenia podatkowe (prowadzenie wszystkich spraw związanych z rozliczeniami podatkowymi fundacji, w tym składanie deklaracji do urzędów).
4. Nadzór nad dokumentacją (zapewnienie prawidłowego obiegu, przechowywania i archiwizowania dokumentów księgowych i finansowych).
5. Obsługa kadrowo-płacowa.
6. Kontrola finansowa (prowadzenie kontroli wstępnej, bieżącej i następnej operacji gospodarczych i finansowych fundacji).
7. Wsparcie zarządcze (dostarczanie danych potrzebnych do tworzenia strategii i planów operacyjnych, a także doradzanie w sprawach finansowych i zarządzania ryzykiem).
8. Współpraca z organami kontrolnymi (przygotowywanie i dostarczanie dokumentacji oraz danych dla potrzeb organów nadzorczych, a także wsparcie w audycie zewnętrznym).
9. Prowadzenie gospodarki finansowej (zarządzanie finansami fundacji zgodnie z obowiązującymi zasadami, w tym kontrola przepływów środków pieniężnych)

Zakres obowiązków w kontekście pisania i rozliczania projektów obejmuje przygotowanie dokumentacji finansowej, składanie wniosków o płatność w generatorach online (np. SL2014), nadzór nad zgodnością wydatków z przepisami, kontakt z instytucjami finansującymi, prowadzenie korespodencji, udział w kontrolach projektów:
10. Rozliczanie projektów z zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie z umową o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania.
11. Monitoroiwanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników.
12. Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikalności i zgodności z projektem.
13. Bieżąca obsługa administracyjna projektów, w szczególności: składanie wniosków o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych.
14. Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej.
15. Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dot. realizacji projektów.
16. Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów oraz aplikowania o środki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
2. Znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2020).
3. Znajomość Kodeksu Pracy z aktualnymi zmianami ( KP).
4. Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks Postępowania Administracyjnego (KPA).
5. Znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. z późn. zmianami.
6. Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
8. Wykształcenie wyższe / średnie (ekonomia, finanse, administracyjna publiczna i inne pokrewne).
9. Staż pracy co najmniej 2 lata (doświadczenie w księgowości).
10. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
11. Nieposzlakowana opinia, mile widziane referencje.
12. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Praca przy monitorze komputera, obsługa Generatora (procedura przeprowadzania konkursów, realizacji i rozliczania zadań), praca wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem.
Miejsce wykonywania pracy: Kraków, ul. Piłsudskiego 6/9.
Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy, praca od poniedziałku do piątku, w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"
NIP: 6772312725
REGON: 120720827
Adres www: www.gce.krakow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Marszałka Józefa Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny
2. CV
Podpisane i opatrzone klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie mowich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 206/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)".

Wymagane dokumenty należy składać drogą mailową na adres:
gce@gcekrakow.online lub praca@gce.krakow.pl z opisem, że zgłoszenie dot. naboru na stanowisko "Główny specjalista"

opublikowano: 2025-11-07
Komentarze
Polityka Prywatności