Numer oferty: StPr/25/2054
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Link do ogłoszenia: https://bip.um.slupsk.pl/praca/983.html
Ogólna charakterystyka:
Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie koordynowaniem pracy Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami.
Ważniejsze zadania:
1. Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie koordynowaniem pracy Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami, do zadań którego należy m. in.:
prowadzenie postępowań podatkowych w zakresie podatków i opłat lokalnych;
prowadzenie postępowań dotyczących ulg w spłacie należności publicznoprawnych oraz należności cywilnoprawnych;
windykacja należności Miasta Słupska, za których naliczanie lub określanie odpowiedzialne są Wydziały merytoryczne Urzędu Miejskiego w Słupsku;
prowadzenie egzekucji administracyjnej należności, dla których ustalania lub określania i pobierania właściwy jest Prezydent Miasta Słupska, w tym dokonywanie czynności egzekucyjnych oraz stosowanie ustawowych środków egzekucyjnych;
prowadzenie egzekucji łącznej na rzecz innych organów egzekucyjnych w przypadku zbiegu egzekucji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 7 100 PLN
Opis wynagrodzenia: w zależności od posiadanego doświadczenia + dodatek stażowy + dodatek Funkcyjny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym, administracyjnym lub prawniczym;
4. ogólny staż pracy: minimum 5 lat;
5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:
1. mile widziane doświadczenie w obszarze podatków, windykacji lub egzekucji należności publicznoprawnych oraz cywilnoprawnych;
2. znajomość przepisów prawnych:
1) ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;
2) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
3) ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych;
4) ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa;
5) ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
6) ustawa z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;
7) ustawa z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
8) ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
3. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego);
4. mile widziane doświadczenie na stanowisku kierowniczym;
5. umiejętności interpersonalne: umiejętność pracy w zespole i zarządzania zespołem, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu, łatwość komunikacji, umiejętność argumentowania, wysoka odporność na stres.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
NIP: 8393122476
REGON: 000590645
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Sobierańska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
2. list motywacyjny;
3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 5-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
6. kwestionariusz osobowy;
7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.
Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora Wydziału Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami, w terminie do dnia 21 listopada 2025 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7.30- 15.30