Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 16 listopada 2025 (niedziela)

Samodzielny referent-asystent finansowy dowódcy - Toruń, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-11-06
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracodawca: 1 BRYGADA RAKIET
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/1739

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jana III Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. udział w opracowaniu planów zatrudnienia bazowego i funduszu wynagrodzeń pracowników wojska Brygady;
2. wykonywanie i przekazywanie dokumentów do WOG niezbędnych do naliczenia wypłat uposażeń i wynagrodzeń oraz innych należności zgodnie z obowiazującymi przepisami;
3. ewidencja i gospodarowanie celowymi funduszami nagród i zapomóg bedących w dyspozycji Dowódcy Brygady;
4. opiniowanie pod względem merytorycznym (ekonomiczno-finansowym) projektów i przepisów, decyzji, pism i opracowań dotyczących problematyki finansowej;
5. sporządzanie deklaracji PFRON;
6. udział w opracowaniu Planu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
7. przekazywanie do WOG danych niezbędnych do sporządzania dokumentów zgłoszeniowych do ZUS;
8. przekazywanie do WOG deklaracji wypełnionych przez pracowników- NIP2 oraz innych dokumentów wymaganych przez WOG;
9. prowadzenie ewidencji wykorzystania celowego i naliczeniowego funduszu nagród i zapomóg oraz z funduszu uznaniowego z tytułu zwolnień lekarskich dla żołnierzy JW;
10. planowanie potrzeb planu wydatków w zakresie działalności finansowej;
11. uzgadnianie kosztorysów, preliminarzy, zestawień wydatków i kosztów ćwiczeń krajowych i zagranicznych, wizyt zagranicznych, spotkań i inspekcji;
12. przekazywanie przez Dowództwo Brygady do WOG stosownych dokumentów mających wpływ na realizację wynagrodzeń, uposażeń i pozostałych należności żołnierzy oraz pracowników i rozliczenia publiczno-prawne;
13. udział w nadzorach w jednostkach wojskowych;
14. współuczestniczenie w pracach planistycznych dotyczących planu budżetu jednostki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: praca w godz. 7:00-15:30(pn.-pt.), 7:00-13:00 (pt.)
docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Inne wymagania: - W przypadku wykształcenia wyższego wymagane jest 2- letnie doświadczenie zawodowe, w przypadku wykształcenia średniego 4- letnie.
- Niekaralność
- Biegła znajomość pakietu Microsoft Office

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: 1 BRYGADA RAKIET
NIP: 9562288838
REGON: 34090172500164
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana III Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 261432384
E-mail: 1br@ron.mil.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: kontakt osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym

opublikowano: 2025-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności