Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 13 listopada 2025 (czwartek)

Naczelnik wydziału finansow- budżetowego - Nowa Sól, lubuskie

Data dodania: 2025-11-06
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Pracodawca: Urząd Miejski
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0422

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Marsz. Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -kierowanie działalnością Wydziału Finansowo-Budżetowego,
-wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
-wstępna kontrola rzetelności i zgodności operacji finansowych,
-nadzór nad sporządzeniem jednostkowych sprawozdań Urzędu,
-opracowywanie analiz z wykonania budżetu,
-nadzór nad prowadzeniem rachunkowości,
-przygotowanie planu finansowego Urzędu Miejskiego Nowa Sól i bieżąca kontrola jego
wykonania,
-nadzór nad prowadzeniem ewidencji i rozliczeń gminy z tytułu podatku VAT,
-bieżące kontrolowanie stopnia realizacji planu i zaangażowania wydatków,
-rozliczanie i kontrola dotacji udzielanych z budżetu gminy,
-nadzór nad terminowym rozliczaniem zobowiązań,
-nadzór nad inwentaryzacją składników majątkowych Gminy Nowa Sól-Miasto,
- współuczestniczenie w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych z zakresu
prowadzenia rachunkowości, w szczególności planu kont, obiegu dokumentów, kontroli
dokumentów, przeprowadzania inwentaryzacji,
-zapewnienie przechowywania i archiwizacji dokumentów oraz należytej ochrony danych
osobowych,
-wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z
poleceń lub upoważnień Prezydenta i Skarbnika,
-przestrzeganie postanowień Regulaminu pracy i ustalonego w Urzędzie porządku.
Praca w godzinach:
Poniedziałek od 7.30 do 16:30
Wtorek - Czwartek od 7:30 do 15:30
Piątek od 7.30 do 14.30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 400 do 9 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: naczelnik / kierownik wydziału
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie ekonomiczne, administracyjne lub
prawnicze,
b) co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 3 letni staż pracy na stanowisku księgowym lub
równorzędnym,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,
przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko
wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
g) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku,
h) bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie finansów publicznych, rachunkowości,
podatków i opłat,
i) wiedza z zakresu administracji publicznej, w szczególności samorządu gminnego,
j) znajomość m. in. ustaw o: finansach publicznych, rachunkowości, samorządzie gminnym
i samorządzie powiatowym, pracownikach samorządowych, postępowaniu egzekucyjnym w
administracji, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Ordynacja
podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego,
k) znajomość rozporządzeń, w szczególności: dotyczących zasad rachunkowości i planów kont,
dla jednostek sektora finansów publicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
w sprawie klasyfikacji budżetowej.
l) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania
obowiązków.
II. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie w księgowości JST (Urząd Gminy, Starostwo Powiatowe) lub na stanowisku
Głównego Księgowego jednostki organizacyjnej lub jednostki budżetowej,
b) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu
Office, dodatkowym atutem będzie umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, w
tym Besti@,
c) umiejętność interpretacji aktów prawnych,
d) zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy,
e) samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność,
f) umiejętność pracy w zespole oraz skutecznej komunikacji,
g) wysoka kultura osobista,
h) umiejętność posługiwania się przepisami prawa, w szczególności z zakresu ustawy finansach
publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o dochodach jst, ordynacji podatkowej, ustawy
o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku
dochodowym od osób fizycznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach
samorządowych, instrukcji kancelaryjnej,
i) cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność,
umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, odporność na stres,
j) wskazane doświadczenie w pracy w administracji publicznej oraz kierowanie zespołem,
k) wiedza z zakresu egzekucji należności.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski
NIP: 9250014829
REGON: 000526736
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Marsz. Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Kulczycka
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Procedura konkursowa; szczegóły na bip.nowasol.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

opublikowano: 2025-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności