Numer oferty: StPr/25/0424
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Marsz. Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie zadań inwestycyjnych realizowanych ze środków budżetowych miasta,
funduszy i programów pomocowych w tym:
a) nadzorowanie realizacji umów zawartych z wykonawcami na usługi, dostawy i roboty
budowlane,
b) przygotowanie pism i wniosków,
c) przygotowanie protokołów wraz z kompletem załączników niezbędnych do
rozpoczęcia, realizacji, odbioru inwestycji oraz przekazania do eksploatacji,
d) przygotowanie zamówień niepodlegającym przepisom ustawy Prawo Zamówień
Publicznych PZP oraz redagowanie umów zawieranych z wykonawcami,
e) udział w przygotowaniu zamówień publicznych podlegających przepisom ustawy PZP
oraz udział w pracach komisji przetargowych,
f) sprawdzanie i opisywanie rachunków i faktur,
g) planowanie, prowadzenie i rozliczanie budżetu,
h) sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu,
i) rozliczanie i kontrolowanie wydatkowania środków finansowych z budżetu miasta i
przyznanych środków pomocowych (z Unii Europejskiej, budżetu Państwa i innych),
j) udział w przygotowaniu danych do opracowywania wniosków o uzyskanie środków
finansowych z funduszy i programów pomocowych na realizacje inwestycji,
k) udział w postępowaniach kontrolnych prowadzonych przez jednostki kontrolujące,
2. Opracowywanie sprawozdań statystycznych wynikających z obowiązujących przepisów
prawa i innych wskazanych przez przełożonych.
3.Przygotowywanie projektów odpowiedzi, w szczególności na: skargi mieszkańców,
wnioski i interpelacje Radnych, wnioski o udostępnienie informacji publicznej.
4. Współpraca z Wydziałami i Biurami Urzędu Miejskiego, Gabinetem Prezydenta Miasta,
Radcą Prawnym, Strażą Miejską oraz jednostkami organizacyjnymi podległymi pod urząd.
5. Przygotowywanie informacji do BIP,
6. Zastępowanie wskazanych przez Naczelnika Wydziału lub Zastępcę Naczelnika
Wydziału pracowników w przypadku ich nieobecności.
Praca w godzinach:
Poniedziałek od 7.30 do 16:30
Wtorek - Czwartek od 7:30 do 15:30
Piątek od 7.30 do 14.30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f) znajomość obsługi komputera, programów MS Office i urządzeń biurowych,
g) wykształcenie wyższe,
h) min. 4 lat stażu pracy,
i) umiejętność analizy i czytania dokumentacji projektowej,
j) umiejętność posługiwania się ustawą Prawo budowlane.
Wymagania dodatkowe:
a) min. 1 rok pracy na podobnym stanowisku pracy,
b) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym
stanowisku pracy,
c) wykształcenie wyższe techniczne (konstrukcyjno-budowlane, inżynieria sanitarna,
inżynieria środowiska, elektryczna, itp. związana z budownictwem),
d) znajomość zagadnień z zakresu przygotowania i realizacji inwestycji,
e) podstawowa wiedza z zakresu działania organów administracji architektoniczno-
budowlanej,
f) doświadczenie zawodowe w zakresie budownictwa lub pokrewne, w tym praca
związana z procesami inwestycyjnymi w jednostkach samorządu terytorialnego lub
w przedsiębiorstwie budowlanym,
g) doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń zadań, dla których uzyskano dofinansowanie
z UE lub budżetu państwa,
h) predyspozycje osobowościowe:
- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność
syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji,
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania
kontaktów z podmiotem zewnętrznym,
- umiejętność wykorzystania posiadanej wiedzy przy realizacji powierzonych zadań,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- kreatywność i zaangażowanie.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miejski
NIP: 9250014829
REGON: 000526736
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Marsz. Józefa Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Kulczycka
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Procedura konkursowa; szczegóły na bip.nowasol.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście