Numer oferty: StPr/25/8329
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Realizacja zadań z zakresu udzielania dofinansowań ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
2. Przyjmowanie wniosków od klientów oraz sprawdzanie wniosków pod względem ich poprawności formalnej i merytorycznej
3. Prowadzenie rejestru wniosków o dofinansowanie w zakresie powierzonych zadań, umożliwiającego stosownie do przepisów prawa określenie kolejności przyznania
poszczególnych dofinansowań oraz umożliwiającego analizę zapotrzebowania na środki
4. Terminowe przygotowywanie informacji do wnioskodawców o brakach formalnych oraz o sposobie rozpatrzenia wniosków
5. Wprowadzanie danych oraz obsługa wniosków w Systemie Obsługi Wsparcia oraz w systemie Elektronicznego Zarzadzania Dokumentacją (EZD)
6. Przygotowywanie umów oraz prowadzenie rejestru umów
7. Przygotowywanie wniosków o przekazanie środków finansowych
8. Rozliczanie dofinansowań pod względem rzeczowo-finansowym
9. Przeprowadzanie wizji lokalnych i kontroli funkcjonalnych w zakresie powierzonych zadań
10. Udzielanie informacji związanych z zakresem działania Wydziału
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 643 do 6 325 PLN
Opis wynagrodzenia: Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5.643,00 zł do 6.325,00 zł +
1.000,00 zł dodatek motywacyjny + wysługa lat (ostateczna kwota uzależniona jest od
posiadanego doświadczenia i kompetencji)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne
1. Wykształcenie:
1) średnie - w przypadku stanowiska podinspektora jest wymagany 3-letni staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 5-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie lub 2) wyższe - w przypadku stanowiska podinspektora nie jest wymagany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej 3-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie, w przypadku starszego inspektora wymagany jest co najmniej 4-letni udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie
2. Znajomość rozporządzeń: w sprawie określenia rodzajów zadań powiatu, które mogą być finansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz w sprawie turnusów rehabilitacyjnych
3. Dobra komunikatywność i kultura osobista
4. Umiejętność współpracy
5. Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów pakietu MS Office
Wymagania dodatkowe
1. Doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami mile widziane
2. Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
3. Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
4. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
NIP: 5832094853
REGON: 002837021
Adres www: www.mopr.gda.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Konrada Leczkowa 1A, 80-432 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny
2. Aktualne cv (z adresem e-mail - jeśli kandydat posiada lub numerem telefonu)
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje (w tym świadectw, dyplomów ukończenia studiów itp.)
5. Kserokopie poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectw pracy, zaświadczenie od obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy itp.)
6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
7. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
9. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych
Oświadczenia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej. Wszystkie oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i datą.
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do 12.11.2025 r. w Kancelarii Ośrodka lub korespondencyjnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Konrada Leczkowa 1A 80-432 Gdańsk. Kopertę należy opatrzyć dopiskiem Nabór
podinspektor(ka)/inspektor(ka)/starszy(a) inspektor(ka) w Wydziale Rehabilitacji Społecznej. Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę wpływu dokumentów pod wskazany adres. Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające
wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszych czynnościach związanych z procesem rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta