Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 21 listopada 2025 (piątek)

Inspektor w wydziale gospodarki komunalnej - Gdańsk, pomorskie

Data dodania: 2025-11-06
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: Urząd Miejski w Gdańsku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/8355

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem regulacji określonych w umowie zawartej pomiędzy Miastem Gdańsk a firmą Gdańskie Wody Sp. z o. o.. Koordynowanie przedsięwzięć z zakresu infrastruktury odwodnieniowej i przeciwpowodziowej, realizowanych przez Gdańskie Wody Sp. z o. o. i jednostki organizacyjne Miasta; Koordynowanie i sporządzanie kwartalnych oświadczeń składanych przez Miasto, jako podmiotu obowiązanego do ponoszenia opłat za usługi wodne w zakresie ilości odprowadzanych do wód wód opadowych i roztopowych. Weryfikowanie pod względem merytorycznym informacji ustalających wysokość opłaty stałej i zmiennej za usługi wodne w zakresie ilości odprowadzanych do wód wód opadowych i roztopowych. Prowadzanie wykazu i spraw w zakresie pozwoleń wodnoprawnych, w tym wydanych przez organy administracji publicznej, na usługi wodne i urządzenia wodne w zakresie infrastruktury odwodnieniowej i przeciwpowodziowej, dotyczące ilości odprowadzanych do wód wód opadowych i roztopowych. Przygotowywanie projektów umów na przejmowanie infrastruktury technicznej na własność Miasta oraz innych projektów umów dotyczących infrastruktury odwodnieniowej i przeciwpowodziowej. Kontrolowanie infrastruktury technicznej układów odwodnieniowych, kanalizacji deszczowej, fontann, studni publicznych i magazynu przeciwpowodziowego w zakresie utrzymania przez Spółkę Gdańskie Wody SP. z o. o.. Ścisła współpraca z pracownikami referatu w zakresie infrastruktury technicznej. Współdziałanie z Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gdańsku i Gdańskimi Wodami Sp. z o. o. w przypadku wystąpienia zagrożenia powodziowego. Wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/. Sporadycznie występuje konieczność pracy w innych godzinach niż przewidziane w Regulaminie pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 do 6 200 PLN
Opis wynagrodzenia: pracodawca oferuje umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie na 6 miesięcy lub na czas nieokreślony. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5800,00 6200,00 zł brutto, będzie zależało od posiadanego doświadczenia i kompetencji /zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych/, dodatek stażowy /zgodnie z Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych/, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie średnie i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i min. 3-letni staż pracy; min. 3 lata udokumentowanego doświadczenia zawodowego w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w spółkach komunalnych lub w obszarze związanym z gospodarką wodną; umiejętność redagowania pism i umów; umiejętność analizy faktów, logicznego formułowania wniosków; biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); obywatelstwo polskie; nieposzlakowana opinia; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe melioracje lub inżynier budownictwa wodnego, inżynierii środowiska; posiadanie uprawnień budowlanych; doświadczenie w pracy w wykonawstwie, ze znajomością projektowania; znajomość języka obcego, umiejętność strategicznego myślenia; umiejętność prowadzenia negocjacji; efektywne zarządzanie czasem; dokładność, systematyczność; wysoka kultura osobista, opanowanie; zdolność do samodzielnej pracy; odporność na stres; lojalność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miejski w Gdańsku
NIP: 5833466742
REGON: 000598463
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie następujących dokumentów w języku polskim: Curriculum Vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, czyli dane, o których mowa w art. 22§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; list motywacyjny; kserokopia dyplomu ukończenia szkoły średniej, ukończenia studiów; kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy; inne dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności; wypełnione i podpisane oświadczenie zgodnie ze wzorem (w przypadku zatrudnienia konieczne będzie dostarczenie Zapytania o udzielenie informacji o osobie do Ministerstwa Sprawiedliwości Krajowy Rejestr Karny). Dokumenty potwierdzające staż pracy lub kompetencje nabyte w trakcie pracy lub nauki za granicą muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty potwierdzające staż pracy winny jednoznacznie wskazywać okres zatrudnienia oraz charakter stosunku prawnego, na podstawie którego świadczona była praca za granicą. Dalsze etapy rekrutacji zostaną przeprowadzone w następujący sposób: Kandydaci/kandydatki spełniający/ce wymagania niezbędne, zakwalifikowani do kolejnego etapu, otrzymają zaproszenie do udziału w spotkaniu rekrutacyjnym, które odbędzie się w siedzibie Urzędu lub z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. Jednocześnie kandydaci zostaną poinformowani o planowanym przebiegu spotkania, w tym o wykorzystywanych podczas naboru narzędziach rekrutacyjnych. Do kolejnego etapu rekrutacji zostaną zaproszeni/one kandydaci/kandydatki, którzy/e:
- złożą wszystkie wyżej wymienione dokumenty;
- spełniają wszystkie wymagania niezbędne.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12 pokój nr 40 w zamkniętych kopertach lub przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12
80-803 Gdańsk
z następującą adnotacją:
Nabór na stanowisko urzędnicze: Archiwista w Urzędzie Stanu Cywilnego K 155/25 w terminie od 28.10.2025 r. do 12.11.2025 r., decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Informacje o wyniku naboru prowadzonego na zasadzie jawności i konkurencyjności zostaną upowszechnione w BIP www.gdansk.pl i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

opublikowano: 2025-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności