Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 18 listopada 2025 (wtorek)

Podinspektor ds. komputeryzacji - Oświęcim, małopolskie

Data dodania: 2025-11-06
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Pracodawca: URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/jokr/25/1079

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;
2. Konserwacja istniejącej sieci komputerowej;
3. Strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;
4. Naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;
5. Administracja systemami zabezpieczeń informatycznych – firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Fortimail, Eset.);
6. Utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;
7. Sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;
8. Pomoc użytkownikom w sytuacjach, w których niezbędna jest interwencja administratora systemu.
9. Zakładanie i zmiana kont na serwerach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;
10.Zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;
11. Prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;
12. Przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;
13. Prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie;
14. Przygotowywanie dowodów OT dot. zakupów inwestycyjnych w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania;
15. Dokumentowanie prowadzonych inwestycji w zakresie komputeryzacji Urzędu, prowadzenie rejestrów sprzętu;
16. Kontakty w imieniu Urzędu ze służbami serwisowymi pracującymi na rzecz Urzędu oraz z firmami realizującymi komputeryzację Urzędu;
17. Śledzenie publikacji prasowych z zakresu zagadnień przydatnych w komputeryzacji administracji;
18. Organizowanie rozwoju systemu komputerowego Urzędu, planowanie i zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla potrzeb Urzędu, analiza rynku komputerowego;
19. Opiniowanie dokonywanych dla potrzeb Urzędu zakupów sprzętu komputerowego i programów;
20. Organizacja zaplecza technicznego dla potrzeb konserwacji sprzętu komputerowego będącego w posiadaniu Urzędu;
21. Sprawowanie kontroli nad poprawnością wykorzystania sprzętu komputerowego i materiałów eksploatacyjnych;
22. Współpraca merytoryczna z Referatem Administracyjnym w zakresie zaopatrzenia Urzędu w materiały eksploatacyjne dla sprzętu komputerowego;
23. Przygotowywanie i aktualizowanie stron internetowych Urzędu oraz administrowanie serwerem www we współpracy z Wydziałem Promocji Miasta;
24. Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz zarządzeń wewnętrznych Prezydenta Miasta w tym zakresie i ponoszenie odpowiedzialności za ochronę przetwarzanych danych;
26. Udział w komisjach oraz innych zespołach powołanych przez Prezydenta Miasta lub Zastępców Prezydenta Miasta;
26. Wykonywanie innych czynności zleconych przez naczelnika Wydziału.

Szczegółowe informacje: https://bip.oswiecim.um.gov.pl/6326/dokument/52128
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi przepisami
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Administracja systemami Windows
  • biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
  • Administrowania systemu Linux

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1. Wykształcenie:
- wyższe o kierunku informatyka lub pokrewnych lub
- wyższe i podyplomowe kierunkowe, także w trakcie studiów wieczorowych lub zaocznych lub
- średnie informatyczne i co najmniej 3-letni staż pracy.
2. Bardzo dobra, praktyczna znajomość zagadnień informatycznych niezbędna do zapewnienia ciągłości działania instytucji w następujących obszarach:
- problematyka sieci LAN (TCP/IP, routing, sieci radiowe WiFi) w zakresie instalacji, konfiguracji i rozwiązywania problemów;
- budowa sprzętu komputerowego: komputery PC, laptopy, drukarki w zakresie konserwacji i naprawy;
- administracja i konfiguracja serwerów Linux (w tym skrypty powłoki) z uwzględnieniem usług plikowych i katalogowych (serwer Samba);
- znajomość zagadnień związanych z telekomunikacją - teleinformatyczne sieci światłowodowe, telekomunikacja;
- problematyka kopii zapasowych - tworzenie, weryfikacja, zarządzanie kopiami;
- strony internetowe - w zakresie tworzenia oraz zarządzania treścią (PHP, JavaScript, systemy CMS w tym WordPress);
- relacyjnych baz danych (serwery MySQL, MS SQL);
- systemy operacyjne Windows 11, Linux, android, Windows Serwer 2016, 2022;
- oprogramowanie biurowe: Microsoft Office, Libre Office;
- wirtualizacji środowisk opartych o rozwiązania VMware, HyperV, Proxmox.
3. Znajomość ustaw i przepisów do nich wykonawczych, w szczególności:
- ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025, poz. 1153);
- ustawa z dnia 18 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 1781);
- ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 1320 z p. zm.)
- znajomość podstawowych zasad ochrony danych osobowych wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119/1 z 4 maja 2016r.
4. Obywatelstwo polskie lub krajów Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomośc języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Nieposzlakowana opinia.
8. Znajomość języka polskiego.
WYMAGANIA DODATKOWE:
1. Znajomość oprogramowania firmy Rekord.
2. Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.
3. Doświadczenie w pracy samorządowej.
4. Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
5. Dyspozycyjność i samodzielność.
6. Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
7. Wysoka kultura osobista.
8. Znajomość zarządzania urządzeniami Fortigate.
Miejsce wykonywania pracy: Oświęcim, ul. Zaborska 2.
Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca biurowa, wewnątrz pomieszczenia, obsługa urządzeń biurowych, praca z monitorem ekranowym komputera, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Szczegółowe informacje: https://bip.oswiecim.um.gov.pl/6326/dokument/52128

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM
NIP: 5490023228
REGON: 000526400
Krótki opis działalności gospodarczej: administracja samorządowa
Adres www: www.oswiecim.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Beata Gabryś
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
4. Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy.
5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych dodatkowych kursach, uzyskanych uprawnieniach potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. z p. zm.).
7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. z p. zm.).
8. Klauzula o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. komputeryzacji w Wydziale Organizacyjnym UM w Oświęcimiu, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowycxh w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Wymaga się własnoręcznego podpisu na klauzuli.
9. Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku korzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. potwierdzoną przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Miasta Oświęcim, 32-600 Oświęcim, ul. Zaborska 2 - parter, pokój nr 01 w zaklejonej kopercie z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze - podinspektor ds, komputeryzacji w Wydziale Organizacyjnym w Urzędzie Miasta Oświęcim" do dnia 18.11.2025r.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności