Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 26 listopada 2025 (środa)

Inspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami stanowisko ds. uregulowań prawnych gruntów - Szamotuły, wielkopolskie

Data dodania: 2025-11-06
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/ Gospodarka Nieruchomościami/ Geodezja

Numer oferty: StPr/25/0880

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne na podstawie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;
2) prowadzenie postępowań w sprawie ustalania odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne na podstawie decyzji podziałowych;
3) prowadzenie spraw o zwrot nieruchomości wywłaszczonych;
4) prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości;
5) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości w związku z realizacją inwestycji celu publicznego;
6) prowadzenie spraw z wniosku przedsiębiorstw przesyłowych w przedmiocie zobowiązania właściciela, użytkownika wieczystego lub osoby, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości do udostępnienia nieruchomości w celu wykonania czynności związanych z konserwacją, remontami oraz usuwaniem awarii ciągów drenażowych, przewodów i urządzeń, nienależących do części składowych nieruchomości, służących do przesyłania lub dystrybucji płynów, pary, gazów i energii elektrycznej oraz urządzeń łączności publicznej i sygnalizacji, a także innych podziemnych, naziemnych lub nadziemnych obiektów i urządzeń niezbędnych do korzystania z tych przewodów i urządzeń, a także usuwaniem z gruntu tych ciągów, przewodów, urządzeń i obiektów, jeżeli właściciel, użytkownik wieczysty lub osoba, której przysługują inne prawa rzeczowe do nieruchomości nie wyraża na to zgody;
7) prowadzenie spraw dotyczących ustalania odszkodowania z tytułu szkód i strat oraz zmniejszenia wartości nieruchomości na skutek lokalizacji na nieruchomościach urządzeń przesyłowych,
8) prowadzenie spraw związanych ze zwrotem działek emerytalnych i gruntu pod budynkami po zdaniu gospodarstwa za rentę;
9) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Szamotulskiego;
10) prowadzenie spraw związanych ze scaleniem i wymianą gruntów;
11) przeprowadzanie oględzin nieruchomości będących przedmiotem prowadzonych postępowań;
12) przeprowadzanie rozpraw administracyjnych w postępowaniach;
13) zapewnienie opracowania sprawozdań i zestawień w zakresie wykonywanych zadań,
14) przygotowywanie dla potrzeb Starosty, Zarządu i Rady projektów sprawozdań, analiz oraz bieżących informacji o realizacji zadań powierzonych wydziałowi,
15) współdziałanie z innymi wydziałami, jednostkami organizacyjnymi powiatu, służbami, inspekcjami przy realizacji zadań powiatu,
16) wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/ Gospodarka Nieruchomościami/ Geodezja
Uprawnienia:
  • nieposzlakowana opinia
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • obywatelstwo polskie
  • staż pracy 3 lata
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym

Pozostałe wymagania

Uprawnienia:
  • Prawo jazdy kat. B
  • samodzielność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera wraz z Microsoft Office
Inne wymagania: Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów dotyczących nieruchomości (w tym nieobowiązujących), w szczególności:
- Kodeks cywilny,
- ustawa o gospodarce nieruchomościami,
- ustawa o gospodarce gruntami i wywłaszczeniu nieruchomości,
- Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną,
- ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
- prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa,
- ustawa o księgach wieczystych i hipotece,
- ustawa o drogach publicznych,
- ustawa o scaleniu i wymianie gruntów.
2) znajomość przepisów dotyczących struktury i kompetencji organów administracji publicznej oraz Kodeksu postępowania administracyjnego

PŁACA ZASADNICZA + DODATEK STAŻOWY przy stażu pracy powyżej 5 lat.
PIERWSZA UMOWA NA 6 MIESIĘCY

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Szamotułach (kancelaria - pok. nr 003, budynek C) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły. W przypadku wysłania dokumentów pocztą decyduje data ich wpływu do tut. Starostwa. Dokumenty powinny być uporządkowane w sposób chronologiczny zgodnie z ogłoszeniem o naborze i opatrzone podpisem kandydata.
Oferty należy złożyć w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem Nabór na stanowisko Inspektora ds. uregulowań prawnych gruntów w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami.
Termin składania ofert upływa w dniu 26 listopada 2025 r. o godzinie 1400.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Szamotulskiego: https://bip.powiat-szamotuly.pl/

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
NIP: 7871812874
REGON: 631277003
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: WOJSKA POLSKIEGO 4, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 612928705
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania oferowanej pracy,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, aktualne zaświadczenia),
4) kserokopie dokumentów potwierdzających odbycie służby przygotowawczej oraz zaświadczenie o zdanym egzaminie (jeżeli kandydat posiada),
5) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) oświadczenie o stanie zdrowia potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na ww. stanowisku,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2025-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności