Numer oferty: StPr/25/11126
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - analiza rentowności i struktury kosztów/przychodów na poziomie całej organizacji oraz poszczególnych segmentów działalności,
- poszukiwanie rozwiązań zapewniających optymalizację rentowności poszczególnych jednostek/Instytutu
- monitorowanie i kontrola kosztów oraz przychodów poszczególnych jednostek szpitala i kontrola wykonania budżetu,
- tworzenie oraz usprawnianie narzędzi kontrolingowych oraz procedur operacyjnych do sprawowania kontroli zarządczej w Instytucie,
- wyliczanie kosztów jednostkowych procedur medycznych dla rozliczeń zewnętrznych i wewnętrznych
- opracowywanie analiz rentowności działalności medycznej, projektów odrębnie finansowanych, badań klinicznych i innych projektów,
- przygotowywanie bieżących i analiz raportów dotyczących wyniku finansowego IPiN dla potrzeb Zarządu, Rady Naukowej oraz Instytucji Zewnętrznych wraz z rekomendacjami,
- opracowywanie analiz w zakresie żądanym przez AOTMIT, Instytucje nadzorujące w tym MZ oraz inne,
- nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z wykonywanymi analizami,
- realizowanie funkcji doradczych dla kierowników komórek wewnętrznych w zakresie rozliczeń finansowych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 11 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw controllingu
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw controllingu (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w obszarze finansów, rachunkowości, ekonomii lub zarządzania.
- Dodatkowym atutem może być ukończenie studiów podyplomowych z zakresu controllingu lub finansów przedsiębiorstw.
- Minimum 2-3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, np. w obszarze controllingu finansowego, raportowania finansowego, analizy danych finansowych.
- Bardzo dobra znajomość Excel (w tym formuły, tabele przestawne, analiza danych).
- Znajomość systemów do obsługi szpitali w szczególności AMMS/Infomedica.
- Zdolność do pracy z dużą ilością danych, ich analizy oraz interpretacji wyników.
- Dobra znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej.
- Umiejętność pracy z budżetami i kontrolowania realizacji planów finansowych.
- Mile widziana znajomość systemu finansowania świadczeń opieki zdrowotnej i zasad rozliczania z płatnikiem.
- Doświadczenie w budżetowaniu, analizach finansowych lub pokrewnych zadaniach umiejętność przekształcania danych w kontretne wnioski.
- Umiejętność prognozowania oraz przygotowywania raportów i analiz dla kadry zarządzającej.
- Wysoka dokładność, sumienność oraz zdolność do pracy pod presją czasu.
Praca w godzinach: 08:00 - 16:00.
Kontakt: tel: 22 45 82 729, osobisty w godzinach: 08:00 - 15:00, e-mail: pgodlewski@ipin.edu.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INSTYTUT PSYCHIATRII I NEUROLOGII
NIP: 5250009387
REGON: 000288509
Adres www: www.ipin.edu.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sobieskiego 9, 02-957 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 22 45 82 706
E-mail: pgodlewski@ipin.edu.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-15