Numer oferty: StPr/25/11104
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dymińska 13, 01-783 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na stanowisku, którego dotyczy nabór odpowiedzialna będzie między innymi za:
- nadzór nad realizacją umów zleceń oraz wystawianie rachunków do umów zleceń;
- kontrolowanie kompletności oraz poprawności otrzymanych dowodów księgowych;
- księgowanie dokumentów finansowych oraz wystawiania faktur sprzedaży;
- księgowanie środków trwałych;
- dekretowanie dowodów księgowych;
- wsparcie w procesie planowania finansowego;
- pomoc w opisywaniu faktur oraz kompletowaniu podpisów;
- rozliczanie podróży służbowych i zaliczek dla pracowników;
- archiwizowanie dokumentów księgowych (grupowanie, dokumentowanie, oznakowanie);
- współpracę z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w Muzeum WP.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 11 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna spełniać następujące wymagania:
- wymagane wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,
- preferowane wykształcenie ekonomiczne o specjalizacji finanse lub rachunkowość;
- preferowany co najmniej 2 letni staż pracy w dziale księgowości;
- znajomość przepisów w zakresie rachunkowości i podatków;
- praktyczne doświadczenie w zakresie: ewidencji należności i zobowiązań, rozliczeń kosztów;
- mile widziane: znajomość programów: Symfonia finanse oraz Symfonia środki trwałe;
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole;
- biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych;
- dobra znajomość programu Excel;
- zdolność analitycznego myślenia;
- zdolność szybkiego uczenia się;
- dyspozycyjność;
- odpowiedzialność, rzetelność, uczciwość i zaangażowanie;
- mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji kultury,
- biegła znajomość języka polskiego.
Praca w godzinach: 7:30 - 15:30
Kontakt: e-mail: rekrutacja@muzeumwp.pl
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO
NIP: 7010053504
REGON: 140861819
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dymińska 13, 01-783 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@muzeumwp.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzdodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail