Numer oferty: StPr/25/11115
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jagiellońska 55, 03-301 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Praca na stanowisku będzie polegała na organizacji i realizacji procesów inwestycyjnych w zakresie:
- koordynacji pozyskiwania środków na realizację projektów,
- realizacji prac zgodnie z założonym harmonogramem oraz odpowiedzialność za budżet realizowanych inwestycji,
- przygotowania i zawierania umów związanych z realizacją projektów,
- przygotowania i zatwierdzania dokumentów projektowych,
- zarządzania i monitorowania budżetem,
- współpracy z urzędami, instytucjami zewnętrznymi, wykonawcami oraz instytucjami finansującymi,
- bieżącej współpracy z komórkami organizacyjnymi Instytutu,
- archiwizacji dokumentacji wytworzonej w ramach projektów,
- weryfikacji i analizy dokumentacji technicznej dla projektów inwestycyjnych
- raportowania postępów i zagrożeń prac,
- analizy dokumentacji projektowej, umów z inwestorem i wytycznych do planowanej inwestycji,
- kontroli i zarządzania wydatkami w projekcie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + 10% premii
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw obsługi projektów i programów
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista do spraw obsługi projektów i programów (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania:
- wykształcenie wyższe: techniczne, ekonomiczne, prawne, nauk o zarządzaniu,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe poparte sukcesami w zakresie kierowania projektami inwestycyjnymi/badawczymi,
- ogólna znajomość przepisów i procedur Prawa budowlanego i Prawa Zamówień Publicznych, w tym umiejętność współpracy z nadzorem budowlanym i specjalistami ds. PZP,
- ogólna znajomość przepisów i procedur komercjalizacji badań,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- biegła znajomość języka polskiego.
Praca w godz. od: 7:00-9:00 do 15:00-17:00.
Zgłoszenia: e-mail: katarzyna.kowalska@pimot.lukasiewicz.gov.pl, tel. 227777024.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - PRZEMYSŁOWY INSTYTUT MOTORYZACJI
NIP: 5250008821
REGON: 000036044
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jagiellońska 55, 03-301 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 227777024
E-mail: katarzyna.kowalska@pimot.lukasiewicz.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail