Numer oferty: StPr/25/0635
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
a) prowadzenie postępowań administracyjnych w prawie wydawania zezwoleń na usunięcie
drzew i krzewów,
b) przeprowadzanie oględzin terenowych drzew i krzewów zgłoszonych do usunięcia, ocena
ich stanu zdrowotnego i bezpieczeństwa oraz sporządzanie ich opinii,
c) sporządzanie opinii i decyzji administracyjnych dotyczących usuwania lub pielęgnacji drzew,
d) nadzór nad utrzymaniem drzew i krzewów na terenach gminnych, w tym parków, zieleńców,
skwerów, alei i pasów przydrożnych,
e) kontrola wykonania nasadzeń zastępczych i pielęgnacji zieleni przez podmioty zewnętrzne,
f) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, zarządcami dróg, spółdzielniami oraz
mieszkańcami w zakresie drzew i krzewów,
g) prowadzenie ewidencji i dokumentacji drzewostanu, w tym aktualizacja map zieleni,
h) przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie wykonywanych zadań oraz
innych dokumentów związanych z udzielanymi zamówieniami publicznymi,
i) udział w opracowywaniu placów zagospodarowania terenów zieleni i projektów nowych
nasadzeń,
j) opiniowanie projektów inwestycyjnych pod kątem wpływu inwestycji na istniejący
drzewostan,
k) koordynowanie spraw związanych z wycenami brakarskimi oraz sprzedażą drewna
pozyskanego w ramach wycinki,
l) bieżące odpowiedzi na pisma i zapytania, sporządzanie analiz i strategii Wydziału,
m) terminowe przygotowywanie, sporządzanie i przekazywanie do właściwych adresatów
przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących wykonywanych zadań.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 06.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 880 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- nieposzlakowana opinia
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o kierunku ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu
i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie średnie techniczne z maturą o kierunku
ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu i co najmniej 5 letni staż pracy,
b) prawo jazdy kat. B,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
d) nieposzlakowana opinia,
e) obywatelstwo polskie,
f) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
g) nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ochronie
przyrody, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
b) uprawnienia inspektora nadzoru terenów zielonych, dendrologa, fitopatologa lub arborysty,
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
NIP: 6431762982
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny podpisany własnoręcznie,
b) kwestionariusz osobowy - podpisany własnoręcznie,
c) życiorys zawodowy ( CV ) - podpisany własnoręcznie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy,zaświadczenia),
f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
g) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku podpisane własnoręcznie,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - podpisane własnoręcznie,
i) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe -podpisane własnoręcznie,
j) oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych jeśli podane zostaną inne dane w zakresie nieokreślonym przepisami prawa. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie - podpisana własnoręcznie,
k) oświadczenie o niekaralności kandydata karą zakazu pełnienia funkcji związanych
z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004r.o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych - podpisane własnoręcznie,
l) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, opatrzonej adnotacją :
Nabór na stanowisko: Inspektor w Wydziale Infrastruktury Drogowej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, nr sprawy PL.210.33.2025 oraz swoim imieniem, nazwiskiem, adresem do korespondencji, numerem telefonu w terminie do 27.11.2025 r. decyduje data wpływu do Urzędu Miasta Siemianowic Śląskich) pod adresem: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II nr 10, 41100 Siemianowice Śląskie, lub osobiście pod wskazanym adresem w Kancelarii podawczej.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane., Termin: nabór na stanowisko