Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 listopada 2025 (środa)

Zastępca głównego księgowego - Skierniewice, łódzkie

Data dodania: 2025-11-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Skierniewicach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0518

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Józefa Piłsudskiego 33, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie gospodarki finansowej jednostki, prowadzenie rachunkowości PSSE w Skierniewicach zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz polityki rachunkowości, prowadzenie ewidencji składników majątku PSSE w Skierniewicach, prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji VAT i plików JPK, bieżąca kontrola i analiza dochodów i wydatków budżetowych, terminowe i prawidłowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków płatnych ubezpieczenia społecznego, terminowe i prawidłowe naliczanie składek z tytułu ubezpieczenia społecznych, ubezpieczenia zdrowotnego, ustalanie odpisów na ZFŚS, prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji VAT i plików JPK.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • Biegły rewident

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Inne] : Umiejętność sporządzania planów finansowych i sprawozdań budżetowych, samodzielność działania i kreatywność, umiejętność komunikowania się, zdolność analitycznego myślenia, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja czasu pracy, obowiązkowość, sumienność, dyspozycyjność.
Godzina zakończenia pracy - 15:05
Wymagania niezbędne:
1.Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym.
2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
4.Spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki
w księgowości,
b)ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
c)posiadanie wpisu do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d)posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
5.Nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1.Znajomość ustawy o finansach publicznych.
2.Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
3.Znajomość ustawy o rachunkowości.
4.Znajomość przepisów: rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych oraz rozporządzenia
w sprawie sposobu prowadzenia gospodarki finansowej jednostek budżetowych
i samorządowych zakładów budżetowych.
5.Znajomość przepisów dotyczących wynagrodzeń w jednostkach budżetowych.
6.Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.Znajomość przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych.
8.Znajomość kodeksu pracy.
9.Biegła umiejętność obsługi komputera.
10.Minimum 3-letnie doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
11.Znajomość obsługi programów: PŁATNIK, TREZOR, NBE, e-puap, EZD PUW, FK6+.
12.Umiejętność sporządzania planów finansowych i sprawozdań budżetowych.
13.Samodzielność działania i kreatywność.
14.Umiejętność komunikowania się.
15.Zdolność analitycznego myślenia.
16.Odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja czasu pracy.
17.Obowiązkowość.
18.Sumienność.
19.Dyspozycyjność.
Oferta kandydata musi zawierać dokumenty wymagane:
1.Życiorys (CV), list motywacyjny.
2.Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3.Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
4.Dokumenty poświadczające staż pracy.
5.Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
6.Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
7.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
8.Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
9.Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.
10.Opinie bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).


Termin składania dokumentów aplikacyjnych określonych w ogłoszeniu o naborze:
do 12 listopada 2025 r.

Miejsce składania ofert:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Skierniewicach, ul. Piłsudskiego 33.
Za datę wpływu uważa się datę doręczenia dokumentów do Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Skierniewicach.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzega się, że rozmowy kwalifikacyjne zostaną przeprowadzone po sprawdzeniu dokumentacji.
Dopuszcza się przeprowadzenie rozmów tylko z wybranymi kandydatami. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dokumenty aplikacyjne kandydata wyłonionego w drodze naboru zostają dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób wydawane są przez 1 miesiąc od zakończenia procedury naboru.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Skierniewicach dla osób fizycznych
i podmiotów nieposiadających osobowości prawnej
Klauzula informacyjna do celów rekrutacji
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
w Skierniewicach reprezentowana przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
w Skierniewicach/Dyrektora Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej z siedzibą
w Skierniewicach przy ul. Piłsudskiego 33.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych (DPO) w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej może Pan/Pani kontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Skierniewicach, ul. Piłsudskiego 33, 96-100 Skierniewice lub e-mail: iod.psse.skierniewice@sanepid.gov.pl
3. Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c (wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz art. 6 ust. 1 lit. a (Pana/Pani zgody przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
4. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych będą instytucje/podmioty upoważnione z mocy prawa.
5. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Pańskie dane będą przechowywane przez okres rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez 3 miesiące lub do celów przyszłych rekrutacji, nie dłużej jednak niż 1 rok.
7. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie.
8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym/warunkiem umownym/ warunkiem zawarcia umowy. Jest Pan/Pani zobowiązany/zobowiązana do ich podania,
a konsekwencją niepodania danych osobowych będą skutki wynikające
z przepisów prawa lub brak możliwości zawarcia umowy.
10. Udostępnione przez Pana/Panią dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.




DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Skierniewicach
NIP: 8361397081
REGON: 000303479
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność związana z ochroną zdrowia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Józefa Piłsudskiego 33, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Renata Szwagierczak
Nr telefonu: 468800203
E-mail: renata.szwagierczak@sanepid.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1.Życiorys (CV), list motywacyjny.
2.Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3.Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
4.Dokumenty poświadczające staż pracy.
5.Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
6.Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
7.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
8.Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
9.Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną.
10.Opinie bądź referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat takie posiada).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności