Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 19 listopada 2025 (środa)

Starszy specjalista do spraw: pobierania próbek, wykonywania badań i pomiarów w terenie w tym hałasu i pem w centralnym laboratorium badawczym (zielona góra) (ogłoszenie nr 157881/05.11.2025) k/m - Zielona Góra, lubuskie

Data dodania: 2025-11-05
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/11069

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Siemiradzkiego 19, 65-231 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Osoba na tym stanowisku:
- pobiera próbki, wykonuje badania i pomiary w terenie: wód, ścieków, gleb, osadów, odpadów, powietrza atmosferycznego oraz wykonuje pomiary hałasu i PEM,
- prowadzi stosowne zapisy z wykonanych czynności i badań,
- sprawuje nadzór metrologiczny nad wyposażeniem pomiarowym,
Pełni gotowość na wypadek wystąpienia awarii ekologicznej,
Bierze udział w badaniach biegłości / porównaniach międzylaboratoryjnych organizowanych przez uprawnione jednostki zewnętrzne,
- Prowadzi samochody osobowe w celu zapewnienia transportu pobranych próbek zgodnie z upoważnieniem,
- Pełni określone funkcje zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 555,90 PLN
Opis wynagrodzenia: - wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20% wynagrodzenia),
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- możliwość pracy zdalnej, hybrydowej (uzależnione od zajmowanego stanowiska pracy),
- możliwość rozwoju: udziału w szkoleniach, projektach, dofinansowania studiów podyplomowych,
- ruchomy czas pracy między 7-18,
- dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci,
- karta MultiSport dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych,
- dofinansowanie do biletów do kina, teatru i książek,
- wsparcie socjalne oraz niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe,
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia grupowego,
- refundacja zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy,
- miła atmosfera w prac.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali diagności laboratoryjni specjaliści
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pozostali diagności laboratoryjni specjaliści (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe chemia lub biologia lub ochrona środowiska lub inne w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych
lub nauk inżynieryjno-technicznych,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w obszarze ochrony środowiska lub badań laboratoryjnych lub w pomiarach środowiskowych,
- znajomość ustawy Prawo ochrony środowiska,
- znajomość ustawy o Inspekcji Ochrony Środowiska,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość rozporządzeń z zakresu badań określonych komponentów środowiska,
- biegła umiejętność obsługi komputera (Word, Excel),
- prawo jazdy kategorii B,
- uprawnienia sternika motorowodnego,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie
pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia
1972 r.,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- przeszkolenie w zakresie Systemu zarządzania norma PN-EN ISO/IEC 17025,
- znajomość języka angielskiego na poziomie A2,
- umiejętność pracy w trudnych warunkach w terenie oraz dyspozycyjność.

Dostępność
Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością kandydaat może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. Należy wówczas złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był
mniejszy niż 6%.

Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w terenie,
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych,
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury),
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- praca w terenie zgodnie z upoważnieniem do pobierania próbek,
- praca w zmiennych i niesprzyjających warunkach atmosferycznych (niska, wysoka temperatura, opady).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek urzędu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Dodatkowe informacje od pracodawcy:
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie jeżeli nie
podałeś adresu e-mail). Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez
tłumacza przysięgłego. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia
dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

INNE INFORMACJE:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć,
wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie
etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty można składać:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem: Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e PUAP)
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o kolejnych etapach naboru telefonicznie lub e-mailem.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Z wybranym kandydatem podpisana zostanie umowa o pracę na czas określony.
Aplikując oświadczasz, że znana ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o formie oraz technikach i metodach
prowadzonej rekrutacji (stacjonarnie lub online).

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie
pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia
1972 r.
Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień sternika motorowodnego.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe).
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie Systemu zarządzania norma PN-EN ISO/IEC 17025
Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2.

Aplikować można do: 19 listopada 2025

Aplikuj elektronicznie przez stronę:
https://gios.elevato.net/pl/145-starszy-specjalista-do-spraw-pobierania-probek-wykonywania-badan-i-pomiaro
w-w-terenie-w-tym-halasu-i-pem-w-centralnym-laboratorium-badawczym-oddzial-w-zielonej-gorze-pracowniaterenowa,
ja,297?source=1016 lub w formie papierowej na adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3, 02-362 Warszawa z dopiskiem: 145/CLB/ZG/2025".
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 577 50 23, 539 140 196.

Więcej o pracy na stronie urzędu:
https://www.gov.pl/web/gios/poradnik-rekrutacyjny-gios-dla-kandydata-do-pracy3
Dokumenty należy złożyć do: 19.11.2025.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych.
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Główny Inspektor Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3, 02-362
Warszawa. Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@gios.gov.pl

Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru. Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa.

Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji.

Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane.

Miejsce pracy: ul. Siemiradzkiego 19, Zielona Góra

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
NIP: 5261650857
REGON: 000861593
Adres www: www.gios.gov.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Bitwy Warszawskiej 1920 r. 3, 02-362 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie
pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia
1972 r.,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie prawa jazdy kategorii B,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień sternika motorowodnego,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie Systemu zarządzania norma PN-EN ISO/IEC 17025
Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Aplikacje przyjmowane są
- elektronicznie przez stronę:
https://gios.elevato.net/pl/145-starszy-specjalista-do-spraw-pobierania-probek-wykonywania-badan-i-pomiarow-w-terenie-w-tym-halasu-i-pem-w-centralnym-laboratorium-badawczym-oddzial-w-zielonej-gorze-pracowniaterenowa,ja,297?source=1016
lub
- w formie papierowej na adres: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, ul. Bitwy Warszawskiej 1920r. 3, 02-362 Warszawa z dopiskiem: 145/CLB/ZG/2025".
Możliwy również kontakt telefoniczny: 22 577 50 23, 539 140 196.

opublikowano: 2025-11-05
ostatnia aktualizacja: 2025-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności