Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 listopada 2025 (piątek)

Stanowisko ds. tworzenia i aktualizacji msip w wydziale geodezjii i katastru - Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Data dodania: 2025-11-05
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1291

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1)pozyskiwanie, wprowadzanie, przetwarzanie, aktualizacja i weryfikacja danych i metadanych do baz danych MSIP;
2)uczestniczenie w tworzeniu metodologii systematycznego zbierania, przetwarzania, analizowania i udostępniania zbiorów danych przestrzennych MSIP;
3)administrowanie Samorządową Platformą Danych Przestrzennych SPDP oraz geoportalami miejskimi;
4)sporządzanie na podstawie danych zgromadzonych w MSIP analiz, raportów oraz opracowań mapowych na potrzeby Prezydenta Miasta i innych wydziałów;
5)współpraca z innymi wydziałami oraz organami zewnętrznymi w zakresie bieżącego funkcjonowania MSIP;
6)współpraca z twórcami oprogramowania oraz Wydziałem Zarządzania Systemami Informatycznymi pod kątem utrzymywania elementów infrastruktury informacji przestrzennych, w celu optymalnego dostępu do zbiorów danych i usług;
7)współdziałanie przy realizacji projektu Rozwój elektronicznych usług świadczonych przez Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.;
8)współdziałanie przy przekazywaniu danych ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen nieruchomości do innych systemów i rejestrów państwowych;
9)wydawanie opinii w sprawach prowadzonych przez wydziały oraz organy zewnętrzne, szczególnie w zakresie informacji przestrzennych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 800 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1)wyższe na jednym z kierunków: geoinformacja, geografia, geoinformatyka, gospodarka przestrzenna, geodezja;
2)posiadanie obywatelstwa polskiego;
3)pełna zdolność do czynności prawnych;
4)korzystanie z pełni praw publicznych;
5)brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6)nieposzlakowana opinia;
7)znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
8)znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym;
9)znajomość zagadnień z zakresu systemów informacji przestrzennej;
10)znajomość programu QGIS.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: URZĄD MIASTA GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
NIP: 1040001265
REGON: 000650181
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: SIKORSKIEGO 4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, zawierający nr telefonu kontaktowego/adres poczty elektronicznej;
2)życiorys zawodowy (cv);
3)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4)kopie dokumentów potwierdzających wykazywane doświadczenie zawodowe (jeśli jest wymagane), w tym świadectwa pracy dokumentujące wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy; (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów);
5) kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje;
6)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
7)oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
8)oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
10)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory ww. oświadczeń do pobrania na stronie internetowej bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/ (w lokalizacji: Oferty pracy>>>wzory oświadczeń).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - a)termin: do dnia 14 listopada 2025 r. do godz. 14.30 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta);
b)sposób: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z numerem ogłoszenia oraz dopiskiem: nabór na stanowisko ds. tworzenia i aktualizacji MSIP należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową. Za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych do Urzędu Miasta.
c)miejsce:
Urząd Miasta
Wydział Kadr i Organizacji
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski

opublikowano: 2025-11-05
ostatnia aktualizacja: 2025-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności