Numer oferty: StPr/25/0872
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: DWORCOWA 26, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z aktualizacją serwisów internetowych i mediów społecznościowych,
- przygotowywanie materiałów związanych z redagowaniem informacji samorządowych publikowanych w sieci,
- przygotowywanie audiowizualnych materiałów promocyjnych miasta i gminy,
- sporządzanie fotorelacji z wydarzeń, uroczystości, konsultacji, konferencji,
- tworzenie kampanii promocyjnych, materiałów audiowizualnych,
- pomoc w prowadzeniu spraw organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem wydziału,
- pomoc w organizacji wydarzeń, świąt, uroczystości,
- pomoc w tworzeniu strategii promocyjnej w mediach społecznościowych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: dziennikarstwo lub marketing
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- obywatelstwo polskie
- odporność na stres
- nienaganna opinia
- wiedza niezbędna do realizacji wymienionych zadań
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- zdolność podejmowania rozstrzygnięć merytorycznych
- wysoka kultura osobista
- gotowość do podjęcia pracy na zatrudnieniu
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- Umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w tworzeniu materiałów promocyjnych i prowadzeniu social mediów
- doświadczenie w pracy w administracji
Inne wymagania: Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy
Pierwsza umowa na max 6 miesięcy docelowo na czas nieokreślony.
W przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy.
Informacja o warunkach pracy:
a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG,
b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym,
c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY
NIP: 7871595744
REGON: 000526570
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: DWORCOWA 26, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 612927541
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru (druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl),
b) list motywacyjny wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe określone w punkcie 3 podpunkt 1c,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (w przypadku posiadania wykształcenia średniego),
e) oświadczenie:
- Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych. zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
- Nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
- Nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne. zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 1135),
(druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl),
f) w przypadku wybrania kandydatki/kandydata do zatrudnienia, przed podjęciem zatrudnienia, przedstawić zaświadczenie o niekaralności,
g) orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, jeśli kandydat je posiada,
h) oświadczenie o zapoznaniu się z wewnętrzną procedurą zgłaszania naruszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły opublikowaną na stronie www.bip.szamotuly.pl (druk w załączeniu na w/w stronie),
i) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
j) wykaz złożonych dokumentów.
Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydatów muszą być podpisane. Oferty niepełne lub bez zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierające dokumenty i oświadczenia niepodpisane zostaną odrzucone.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, do dnia 17 listopada 2025 r. godz. 10.00 w zamkniętej kopercie z napisem:
"Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Dialogu Społecznego i Promocji".
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta