Numer oferty: StPr/25/0494
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 19-200 Wojewodzin 52A, powiat: grajewski, woj: podlaskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy,
Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,
Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą,
Dokonywanie archiwizacji dokumentów;
Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 24.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 050 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie plus 5% premii plus dodatek za wysługę lat
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, inne
Uprawnienia:
- OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE
- obsługa komputera
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie średnie - technik bezpieczeństwa i higieny pracy min 3-letni staż pracy, preferowane wyższe (w zakresie inżynierii bezpieczeństwa pożarowego) min. 1 rok stażu pracy;
Znajomość przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej; Mile widziane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje uprawniające do pracy na stanowisku inspektora ppoż;
Odpowiedzialność za powierzone zadania, obowiązkowość, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, rzetelność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odporność na stres.
Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska,
Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 2 Brygada Zmotoryzowana Legionów Jednostka Wojskowa 5658
NIP: 8451975009
REGON: 280602118
Krótki opis działalności gospodarczej: PAŃSTWOWE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 30 bud. 25, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Jabłońska
Nr telefonu: 261332511
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: podanie o pracę + CV z dopisaną klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019, poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Miejsce i termin składania dokumentów: Dowództwo 2 Brygady Zmotoryzowanej Legionów; ul. Kościuszki 30 bud. 25, 19-300 Ełk - w terminie do 21.11.2025 r.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon