Numer oferty: StPr/25/1627
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Tworzenie bezpiecznego i sprawnie funkcjonującego środowiska pracy zarówno w obszarze bezpieczeństwa pracowników, jak i utrzymania obiektu w należytym stanie technicznym.
-Zapewnienie zgodności warunków pracy z przepisami BHP, ppoż.
-Organizacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz okresowych z zakresu BHP.
-Opracowywanie, wdrażanie i aktualizacja dokumentacji BHP, ocen ryzyka zawodowego i instrukcji stanowiskowych.
-Nadzór nad stanem technicznym budynku, w tym organizacja przeglądów, serwisów i napraw.
-Koordynowanie prac konserwacyjnych i remontowych w obiekcie.
-Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z eksploatacją budynku, instalacji oraz urządzeń.
-Współpraca z jednostkami kontrolnymi (PIP, PSP, Sanepid) oraz służbami BHP i ppoż.
-Inicjowanie działań podnoszących standardy bezpieczeństwa i komfortu pracy.
-Wsparcie administracyjne w bieżących sprawach dotyczących utrzymania budynku i jego wyposażenia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 28.02.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: WYNAGRODZENIE UZALEŻNIONE OD UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIA
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: BHP
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: WYMAGANIA:
-Wykształcenie : studia wyższe w zakresie BHP lub studia wyższe + studia podyplomowe w zakresie BHP.
-Minimum roczne doświadczenie w obszarze BHP lub administracji technicznej.
-Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu BHP, ppoż. i prawa pracy.
-Umiejętność koordynowania usług technicznych i administracyjnych związanych z utrzymaniem obiektów.
-Dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność.
Mile widziane doświadczenie w nadzorze nad firmami zewnętrznymi.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: ROMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8722235254
REGON: 180040712
Krótki opis działalności gospodarczej: PRODUKCJA ROWERÓW I WÓZKÓW INWALIDZKICH
Adres www: http://www.romet.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: m.przytula@romet.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV NA MAILA : m.przytula@romet.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail