Numer oferty: StPr/25/1224
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: MŚCIWOJA II 20, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa programu PFRON ,,Aktywny Samorząd" i obsługa Systemu Obsługi Wsparcia finansowanego ze środków PFRON.
Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 27.11.2025
Data zakończenia: 31.12.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność, dokładność, zaangażowanie
- dobra znajomość obsługi komputera
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie: wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy w administracji, w tym 2-letni w administracji publicznej,
2) Obywatelstwo polskie,
3) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) Nieposzlakowana opinia,
6) Umiejętność obsługi komputera w tym pakietu biurowego oraz poczty elektronicznej, a także urządzeń biurowych,
7) Ogólna znajomość przepisów: Ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
8) Prawo jazdy kat.
Wymagania dodatkowe:
1) Kultura osobista,
2) Dobra organizacja pracy,
3) Dyspozycyjność,
4) Rzetelność, uczciwość,
5) Umiejętność pracy w zespole,
6) Kreatywność,
7) Umiejętność dobrej komunikacji werbalnej ,
8) Samodzielność w prowadzeniu powierzonych spraw
9) Mile widziane doświadczenie zawodowe na równorzędnym stanowisku pracy.
Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach
NIP: 5891730434
REGON: 191688229
Krótki opis działalności gospodarczej: Główny profil działalności - pomoc społeczna, orzekanie o niepełnosprawnośći, wsparcie finansowe przy kierowaniu na turnysy rehabilitacyjne, pomoc w przystosowaniu mieszkania dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Adres www: www.pcprkartuzy.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: MŚCIWOJA II 20, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Karolina Dejk
Nr telefonu: 58 685-33-20
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Dokumenty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kartuzach, ul. Mściwoja II 20 (sekretariat) w terminie do dnia 13.11.2025 r. do godz. 15.00 w zamkniętych kopertach z adnotacją: "Nabór na stanowisko urzędnicze inspektor".
Więcej informacji na temat naboru znajduje się pod linkiem:
chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://pcpr.kartuzy.ibip.pl/public/get_file.php?id=387621
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: pon-czw, Godziny : 8-15