Numer oferty: StPr/25/1974
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku.
1. Realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
2. Podejmowanie działań w zakresie spraw społecznych i ochrony zdrowia;
3. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu;
4. Realizacja zadań wynikających z ustawy o zgromadzeniach i zbiórkach publicznych;
5. Współdziałanie przy przeprowadzaniu inwentaryzacji;
6. Realizacja zadań w zakresie informacji publicznej, petycji, skarg i wniosków;
7. Realizacja zadań związanych z wdrażaniem i działaniem Krajowego Systemu e - Faktur
8. Sporządzanie obowiązujących sprawozdań.
9. Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń należących do zakresu działania.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- doświadczenie w pracy w zespole
- prawo jazdy kategoria - B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: I.
Wymagania niezbędne.
1.Wykształcenie minimum średnie.
2.Ogólny staż pracy co najmniej 3 lata.
3.Ponadto dokumenty na w/w stanowisko może składać osoba, która:
a)jest obywatelem polskim,
b)ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c)nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d)cieszy się nieposzlakowaną opinią.
II.
Wymagania dodatkowe.
1.Znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania gminy w tym w szczególności:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- ustawy o zdrowiu publicznym,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
2.Samodzielność, sumienność, terminowość, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
3.Zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole.
4.Biegła umiejętność obsługi komputera i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego: Microsoft Office (Word, Exel)
5.Prawo jazdy kat. B
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim
NIP: 7541994547
REGON: 000552024
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: tarnowopolski.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski, powiat: opolski, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Wiśniewska
Nr telefonu: 774640874
E-mail: kadry@tarnowopolski.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty
1.Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie z danymi osobowymi (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze).
2.Oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną (do pobrania pod ogłoszeniem o naborze), że,
a)jest obywatelem polskim,
b)ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c)nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d)
cieszy się nieposzlakowaną opinią.
e)wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
3.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024r. poz. 1135 ), jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
VII.
Miejsce i termin złożenia dokumentów
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 12.11.2025r. na adres:
Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim ul. Dworcowa 6, 46-050 Tarnów Opolski
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internatowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.tarnowopolski.pl ) oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie gminy.
Dodatkowe informacje:
RODO Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Tarnowie Opolski dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy w Tarnowie Opolskim: http://tarnowopolski.pl/2341/429/klauzula-informacyjna-urzedu-gminy-w-tarnowie-opolskim.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w terminie do dnia 12.11.2025r