Numer oferty: StPr/jokr/25/1071
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Unii Europejskiej 53, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - budowanie kultury bezpieczeństwa oraz inicjowanie działań mających na celu podnoszenie kultury pracowniczej w zakresie BHP i Ochrony Środowiska;
- współpraca z kierownictwem firmy w zakresie przestrzegania przepisów BHP i Ochrony Środowiska;
- udział przy wdrażaniu standardów korporacyjnych oraz rozwiązań mających na celu poprawę warunków pracy;
- kontrola warunków pracy oraz nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów BHP i Ochrony Środowiska oraz stosowaniem środków ochrony indywidualnej;
- udział w postępowaniach powypadkowych oraz prowadzenie audytów wewnętrznych;
- opracowywanie oraz bieżąca modyfikacja wszelkich instrukcji, zarządzeń, regulaminów, raportów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i p.poż oraz kompletowanie i przechowywanie dokumentacji;
- prowadzenie szkoleń wstępnych i koordynacja szkoleń okresowych BHP, nadzór nad ich terminowym wykonaniem;
- opracowywanie oceny ryzyka zawodowego i udzielanie informacji o ryzyku zawodowym oraz doradztwo w zakresie doboru właściwych środków ochrony indywidualnej;
- koordynacja działań w zakresie badań i pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia na stanowiskach pracy oraz bieżąca kontrola i aktualizacja niezbędnej dokumentacji w tym zakresie;
- nadzór nad zapewnieniem środków niezbędnych do udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach oraz wyznaczenie pracowników przydzielonych do udzielania pierwszej pomocy;
- przygotowywanie raportów i analiz w zakresie BHP i ochrony środowiska;
- dbanie o przestrzeganie procedur wewnętrznych w organizacji, nadzorowanie oraz koordynacja działań doskonalących funkcjonującego w organizacji systemu zarządzania jakością. Prowadzenie audytów wewnętrznych oraz przygotowanie organizacji do audytów zewnętrznych;
- nadzorowanie i tworzenie dokumentacji w zakresie obowiązujących systemów zarządzania
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe lub podyplomowe w zakresie BHP, doświadczenie w dziale BHP w firmie o wysokiej kulturze bezpieczeństwa (mile widziane doświadczenie w branży produkcyjnej), doświadczenie we wprowadzaniu zmian organizacyjnych mających na celu podniesienie poziomu bezpieczeństwa, bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy niezbędnych w pracy specjalisty ds. BHP, systemów zarządzania i aktualnych norm, umiejętność praktycznej interpretacji przepisów i wdrażania ich w organizacji, umiejętność motywowania innych do dbania o bezpieczne środowisko pracy, wysokie umiejętności interpersonalne - otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpesonalnych, proaktywność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów, dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint), prawo jazdy kat. B, pozytywne nastawienie i motywacja do pracy.
Mile widziane: znajomość zagadnień z zakresu ISO 9001, ISO 14001, udokumentowana wiedza na temat norm i standardów jakości, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym od 7:00 do 15:00.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: CHEMONT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 9691607139
REGON: 243166407
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Unii Europejskiej 53, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 693 116 036 663 429 065
E-mail: joanna.pietruszka@chemont-solutions.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kontakt z pracodawcą telefoniczny - 693 116 036 / 663 429 065 lub mailowy - joanna.pietruszka@chemont-solutions.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail