Numer oferty: StPr/25/2240
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wprowadzanie faktur korygujących zakup towarów.
Spinanie dokumentów magazynowych do faktur zakupu.
Rozliczanie wyciągów bankowych.
Wykonywanie przelewów, obsługa banków.
Księgowanie dokumentów sprzedaży.
Monitoring rozrachunków z kontrahentami, kompensaty.
Przygotowywanie sprawozdań do GUS.
Czynny udział w zamknięciu miesiąca i roku zgodnie z KSR.
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.11.2025
Data zakończenia: 11.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: - Stała podstawa wynagrodzenia + premia za wyniki
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach i kursach.
- Dostęp do branżowych platform edukacyjnych: podatkowych, prawnych.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: finanse i rachunkowość, ekonomia
Uprawnienia:
- obsługa programu MS Excel
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- znajomość programu finansowo-księgowego Comarch ERP XL
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenie na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego. Umiejętność obsługi programów księgowych. Dobra znajomość MS Excel.
Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Dokładność, sumienność, odpowiedzialność za wykonywane zadania.
Komunikatywność, aktywność w działaniu. Umiejętność pracy w zespole.
Mile widziana znajomość programu finansowo-księgowego Comarch ERP XL
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: "ASAJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 8212227830
REGON: 71230827300000
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż hurtowa i deatliczna artykułów elektroinstalacyjnych
Adres www: www.asaj.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kazimierza Przerwy-Tetmajera 1, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 693 894 871
E-mail: rekrutacja@asaj.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV zawierające klauzulę " Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ASAJ Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby bieżącej i przyszłych rekrutacji" przez link
https://www.asaj.pl/kariera/mlodsza-ksiegowa
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - https://www.asaj.pl/kariera/mlodsza-ksiegowa