Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 17 listopada 2025 (poniedziałek)

Specjalista ds. inwestycji i remontów (stanowisko od specjalisty do głównego specjalisty) w wydziale przygotowania i realizacji inwestycji k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-11-04
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/11028

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie drogowych zadań inwestycyjnych i remontowych na każdym etapie przedsięwzięcia,
- ustalanie założeń finansowych w zakresie powierzonych zadań wraz z opracowywaniem założeń budżetowych,
- opracowywanie, nadzór i rozliczanie harmonogramów rzeczowo-finansowych,
- tworzenie lub opiniowanie stałych lub czasowych organizacji ruchu związanych z bieżącą działalnością Zespołu ds. Przygotowania i Realizacji Inwestycji Drogowych, - przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski, interpelacje, petycje i wnioski o dostęp do informacji publicznej,
- przygotowywanie merytorycznych elementów dokumentacji zamówieniowej,
- koordynacja wewnętrzna i zewnętrzna w zakresie powierzonych inwestycji,
- egzekwowanie umów, a w szczególności kar umownych.
- rozliczanie księgowo-majątkowych wytworzonych środków trwałych w efekcie wykonanych prac.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 01.06.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 do 10 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • Uprawnienia budowlane do projektowania – bez ograniczeń
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office
  • Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
  • Biegła znajomość pakietu Office

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe w zakresie inżynierii lądowej lub pokrewne,
- minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim,
- minimum 5 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu inwestycji drogowych,
- znajomość sieci drogowej m.st. Warszawy,
- znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Ustawy o drogach publicznych , Prawo o ruchu drogowym, Ustawy o ochronie środowiska, Ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, Kodeks Postepowania Administracyjnego,
- nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie,
- doświadczenie w projektach innowacyjnych,
- doświadczenie w samorządzie,
- doświadczenie pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
- samodzielność, znajomość pakietu MS Office, umiejętności rozwiazywania problemów, umiejętności negocjacyjne,
- posiadanie certyfikatu w zakresie metodologii projektowej, znajomość oprogramowania MS Project, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B,

Warunki pracy na danym stanowisku:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- praca w terenie w granicach m. st. Warszawy,
- praca w biurze w budynku na 7 piętrze, windy przystosowane są dla osób niepełnosprawnych np. na wózkach inwalidzkich,
- prowadzenie pojazdu służbowego.

Wymagane dokumenty i oświadczeniai:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii,
- podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Administratorem w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Miejskich (ZDM), ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 22-55-89-100, reprezentowany przez Dyrektora ZDM (dalej jako Administrator).

Cel przetwarzania danych
Celem przetwarzania Danych Osobowych jest realizacja procesu rekrutacji na ww. stanowisko.
Podstawa prawna przetwarzania danych. Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. 22 § 1 Kodeksu pracy oraz art. 6 i art. 13 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135) będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej jako RODO).

Odbiorcy danych
Dostęp do Pani/Pana Danych Osobowych mogą mieć następujący odbiorcy danych: upoważnieni pracownicy Administratora: pracownicy Wydziału Spraw Pracowniczych ZDM oraz członkowie Komisji ds. rekrutacji.
Transfer danych do państw trzecich (państw spoza EOG).
Pani/Pana Dane Osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

Okres przechowywania danych
Dane Osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru ( w związku z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135) a następnie zostaną komisyjnie zniszczone.

Zasady gromadzenia danych
Podanie Danych Osobowych przez osobę, której dane dotyczą jest dobrowolne jednak niepodanie informacji wskazanych w art. 221 § 1 Kodeksu pracy, przez kandydata do pracy spowoduje, że otrzymana oferta zatrudnienia nie będzie przez ZDM rozpatrywana. Prawa związane z przetwarzaniem Danych Osobowych
Osoba, której dane dotyczą może skorzystać wobec Administratora z następujących praw:
a. prawa do żądania dostępu do swoich Danych Osobowych oraz do ich sprostowania;
b. prawa do ograniczenia przetwarzania jej danych w sytuacjach i na zasadach wskazanych w art. 18 RODO lub do ich usunięcia zgodnie z art.17 RODO (prawo do bycia zapomnianym);
c. prawa do przeniesienia Danych Osobowych zgodnie z art. 20 RODO;
d. prawa do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie jej Danych Osobowych, co jednak nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych takiej osoby, które odbywało się w oparciu o tę przesłankę i miało miejsce przed skorzystaniem przez nią z prawa do wycofania zgody;
e. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją, o którym mowa w art. 21 ust. 1 RODO;
f. prawa do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania jej Danych Osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim, w tym wobec jej profilowania w celach marketingowych, w zakresie, w jakim przetwarzanie danych tej osoby jest związane z takim marketingiem bezpośrednim
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz realizacją praw przysługujących osobom, których te dane dotyczą można kontaktować się z Administratorem kierując korespondencję na adres ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa lub z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych (IOD). Telefon kontaktowy do IOD: tel. 22 55 89 333
Ponadto osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść w skargę na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Moniuszki 1a, 00-014 Warszawa).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do 17.11.2025 r. do godz. 15.30
Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).

Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.

Telefon kontaktowy 22 55 89 138.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie.
2. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia.
3. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku.
5. Dodatkowo można złożyć referencje, rekomendacje.
6. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii.
7. Podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
9. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres do 17.11.2025 r. do godz. 15.30. Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).

Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.

opublikowano: 2025-11-04
ostatnia aktualizacja: 2025-11-14
Komentarze
Polityka Prywatności