Numer oferty: StPr/25/11002
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie postępowań administracyjnych w przedmiocie zajęcia pasa drogowego na potrzeby lokalizacji sieci uzbrojenia terenu, prowadzenia prac oraz umieszczenia urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z funkcją drogi, a także awaryjnego zajęcia pasa drogowego w trybie przewidzianym w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
- bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z interesantami,
- korespondencja w zakresie postępowań administracyjnych prowadzonych przez Wydział
z podmiotami zewnętrznymi oraz z komórkami wewnętrznymi ZDM.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
Data zakończenia: 02.07.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 950 do 7 500 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania konieczne:
- wykształcenie średnie,
- prawo jazdy kategorii B,
- nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe - preferowany kierunek: administracja publiczna, inżynieria komunikacyjna, geodezja; wykształcenie średnie - preferowany kierunek: liceum profilowane (administracja), technikum drogowe (budowa dróg),
- doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań administracyjnych,
- znajomość przepisów: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
- umiejętność formułowania pism urzędowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość programów: pakietu Microsoft Office.
Wymagane dokumenty i oświadczenia*:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a.
Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 14.11.2025 r. do godziny 15:30.
Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 160
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Wola
Godziny pracy: 7:30 - 15:30
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a.
Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.
Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 14.11.2025 r. do godziny 15:30.
Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczny system rekrutacji https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/