Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 listopada 2025 (środa)

Referent, stanowisko ds. administrowania drogami k/m - Warszawa, mazowieckie

Data dodania: 2025-11-03
Dodane przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/11009

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - kontrola pasa drogowego, głównie w zakresie legalności zajęcia go pod działalność usługową, handlową oraz reklamową i inne zajęcia pasa drogi, sporządzanie pełnej dokumentacji kontrolnej i pokontrolnej,
- kontrola pojazdów ciężarowych w zakresie przepisów o wymiarach, masie lub nacisku osi oraz powodujących uszkadzanie lub niszczenie drogi, a także zanieczyszczających i zaśmiecających drogę zgodnie z przepisami prawo o ruchu drogowym,
- prowadzenie postępowań administracyjnych,
- archiwizacja dokumentacji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • Prawo kat. B

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie,
- jeden rok stażu pracy,
- prawo jazdy kat. B,
- nieposzlakowana opinia,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym, ustawa o drogach publicznych, kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność formułowania pism urzędowych,
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- znajomość topografii m. st. Warszawy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia*:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).

Osoby zainteresowane proszone są o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.

Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 12.11.2025 r. do godziny 15:30.

Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.

Telefon kontaktowy dot. ww. ogłoszenia 22 55 89 228.

Miejsce wykonywania pracy: Warszawa - Wola
Godziny pracy: 7:30 - 15:30

Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Zarząd Dróg Miejskich
NIP: 5270210744
REGON: 010270068
Adres www: https://zdm.waw.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Chmielna 120, 00-801 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany odręcznie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień wymaganych na danym stanowisku,
- podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135).

Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia wyłącznie poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego w systemie elektronicznej rekrutacji ZDM dostępnego na stronie internetowej www.zdm.waw.pl w zakładce Praca.

Kandydatom niemającym dostępu do Internetu ZDM umożliwi dostęp do Internetu i złożenie aplikacji drogą elektroniczną w swojej siedzibie: Zarząd Dróg Miejskich (ul. Chmielna 120, parter, sala obsługi Interesanta).

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli zostały złożone do 12.11.2025 r. do godziny 15:30.

Termin złożenia dokumentów aplikacyjnych przez kandydata uważa się za zachowany, jeżeli w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze kandydat wypełnił i przesłał elektroniczny formularz aplikacyjny wraz z wymaganymi dokumentami.

Kwestionariusz oraz druki oświadczeń do pobrania na stronie www.zdm.waw.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - elektroniczna rekrutacja: https://zdm.waw.pl/praca_w_zdm/praca/

opublikowano: 2025-11-04
ostatnia aktualizacja: 2025-11-07
Komentarze
Polityka Prywatności