Numer oferty:  StPr/25/1907
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Szkolna 2, 76-015 Manowo, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  1) kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie gminy;
2) realizacja zadań z zakresu planowania cywilnego w tym:
- realizacja zaleceń do gminnego planu zarządzania kryzysowego,
- opracowywanie i przedkładanie staroście do zatwierdzenia gminnego planu zarzadzania kryzysowego i planu ewakuacji;
3) zarządzanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu reagowania na potencjalne zagrożenia;
4) przeciwdziałanie skutkom zdarzeń o charakterze terrorystycznym;
5) realizacja zadań z zakresu ochrony infrastruktury krytycznej;
6) sprawy związane z ochroną przeciwpożarową na terenie gminy a także w gminnych obiektach
użyteczności publicznej (w tym udział w przeglądach budynków komunalnych w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, realizacja zadań wynikających ze współdziałania gminy z ochotniczymi strażami pożarnymi, współdziałanie z OSP i PSP);
7) sprawy związane z bezpieczeństwem przeciwpożarowym i ewakuacją pracowników Urzędu
gminy;
8) koordynowanie zadań z zakresu porządku i bezpieczeństwa publicznego;
9) opracowywanie i przedstawienie do zatwierdzenia wojewodzie Planu operacyjnego funkcjonowania gminy;
10) opracowywanie kart realizacji zadań operacyjnych;
11) ogłaszanie i udział w kwalifikacji wojskowej;
12) współdziałanie z organami wojskowymi w ramach powszechnego obowiązku obrony;
13) opracowywanie planu Akcji Kurierskiej jego bieżąca aktualizacja oraz przeprowadzanie akcji kurierskich;
14) realizacja zadań na rzecz wojsk sojuszniczych wynikających z obowiązków Państwa Gospodarza (HNS);
15) przygotowywanie systemu kierowania obroną gminy, w tym:
- przygotowywanie stanowiska kierowniczego,
- przygotowywanie dokumentacji, opracowywanie dokumentacji i organizacja stałego dyżuru;
16) opracowywanie planów przygotowania opieki zdrowotnej na potrzeby obronne gminy, w tym
opracowywanie dokumentacji zastępczych miejsc szpitalnych;
17) planowanie, nakładanie i realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych, w tym:
- plany i zestawienia świadczeń osobistych i rzeczowych,
- decyzje w sprawie nałożenia obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych;
18) reklamowanie osób z urzędu i na wniosek od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny (sprawy wyłączenia od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny);
19) zadania obrony cywilnej a w szczególności opracowywanie dokumentacji oraz współdziałanie
w zakresie:
- ochrony ludności, zwierząt, urządzeń użyteczności publicznej,
- wykrywania zagrożeń oraz ostrzegania i alarmowania,
- zaopatrzenia ludności w sprzęt i środki ochrony indywidualnej,
- przygotowania oraz prowadzenia likwidacji skażeń i zakażeń,
- wykonywanie zadań ochrony przeciwpowodziowej w tym utrzymanie gminnego magazynu przeciwpowodziowego zgodnie z ustawą,
- pełnienie dyżurów ćwiczebnych,
- działanie w celu zapobiegania skutkom klęsk żywiołowych i ich usuwanie przy pomocy prowadzonego przez Wójta gminnego zespołu zarządzania kryzysowego,
- realizowanie polityki informacyjnej związanej ze stanem klęski żywiołowej, opracowywanie i realizowanie procedur i programów reagowania w czasie klęski żywiołowej,
- ewakuacji i przyjęcia ludności,
- nakładania przydziałów do formacji obrony cywilnej,
- działalności planistycznej , szkoleniowej w zakresie OC i powszechnej samoobrony,
- współdziałanie z organami i podmiotami ochrony ludności i obrony cywilnej.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  01.02.2026
Wynagrodzenie brutto:  od 5 400 do 6 000 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  specjalista zarządzania kryzysowego
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  Podinspektor ds. zarządzania kryzysowego, obronności i obrony cywilnej
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych;
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
b) umiejętność wykorzystywania dokumentów programowych,
c) biegła obsługa komputera w tym programów MS Office,
d) predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, umiejętność pracy w zespole i łagodzenia sporów wewnątrz zespołu, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, sumienność, obowiązkowość, bezstronność, wysoka kultura osobista.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Urząd Gminy Manowo
NIP:  6691462739
REGON:  000543054
Krótki opis działalności gospodarczej:  urząd gminy, kierowanie podstawowymi zadaniami na terenie gminy
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Szkolna 2, 76-015 Manowo, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
 
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  dodatkowe informacje: praca  w godz. 7:15 - 15:15, umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,  szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urząd Gminy Manowo bip.manowo.pl  
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urząd Gminy Manowo bip.manowo.pl