Numer oferty: StPr/25/1218
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Głowackiego 18, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowanie budżetu i planowanie finansowe w zakresie Osi Priorytetowej 11 Włączenie społeczne oraz Działania 10.7 Aktywne i zdrowe starzenie się RPO WiM 2014-2020 oraz Priorytetu 9 Włączenie i integracja EFS+ i Działania 7.4 Zdrowie w pracy FEWiM 2021-2027.
2. Współpraca z Departamentem Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie sporządzania deklaracji wydatków Instytucji Zarządzającej (IZ) z EFS/EFS+ w odniesieniu do Osi Priorytetowej 11 oraz Działania 10.7 RPO WiM 2014-2020 oraz Priorytetu 9 i Działania 7.4 FEWiM 2021-2027, w tym opracowywanie zestawień wniosków o płatność, które należy załączyć do deklaracji wydatków za dany okres.
3. Współpraca w zakresie sporządzania deklaracji zarządczej.
4. Współpraca w zakresie monitorowania zasady n+3.
5. Sporządzanie prognoz dotyczących kwot, w odniesieniu do których IZ planuje złożyć wnioski o płatność za bieżący i kolejny rok budżetowy w ramach Osi Priorytetowej 11, Działania 10.7 RPO WiM 2014-2020 oraz Priorytetu 9 i Działania 7.4 FEWiM 2021-2027
6. Współpraca w zakresie wnioskowania i rozliczania środków finansowych na realizację RPO WiM 2014-2020 i FEWiM 2021-2027.
7. Prowadzenie postępowań w I i II instancji w przedmiocie zwrotu środków, zastosowania ulgi oraz określania odpowiedzialności osób trzecich za zobowiązania Beneficjenta.
8. Dochodzenie należności (odzyskiwanie środków, w tym postępowanie przedegzekucyjne i egzekucja administracyjna jako wierzyciel).
9. Współpraca w zakresie postępowań sądowo-administracyjnych przed WSA i NSA oraz postępowań upadłościowych i naprawczych.
10. Sporządzanie raportów i zestawień dotyczących nieprawidłowości w ramach Osi Priorytetowej 11 oraz Działania 10.7 RPO WiM 2014-2020 oraz Priorytetu 9 i Działania 7.4 FEWiM 2021-2027.
11. Współpraca z Biurem Projektów Aktywizacji i Ekonomii Społecznej, Biurem Projektów Usług Społecznych i Biurem Projektów Usług Zdrowotnych i Integracji w przygotowaniu dyspozycji przelewów w ramach Osi Priorytetowej 11, Działania 10.7 RPO WiM 2014-2020 oraz Priorytetu 9 i Działania 7.4 FEWiM 2021-2027.
12. Opracowanie i aktualizacja wkładu do Opisu Funkcji i Procedur oraz Instrukcji Wykonawczej IZ RPO WiM 2014-2020, a także Opisu Systemu Zarządzania i Kontroli oraz Instrukcji Wykonawczej IZ FEWiM 2021-2027 w zakresie realizowanych zadań.
13. Opiniowanie projektów wytycznych ministra właściwego ds. rozwoju regionalnego na okres programowania 2014-2020 i 2021-2027.
14. Opracowywanie i aktualizacja wzorów: wniosku o dofinansowanie, umowy o dofinansowanie i wniosku o płatność w zakresie EFS.
15. Współpraca z Departamentem Europejskiego Funduszu Społecznego w zakresie opracowywania i aktualizacji wzorów: wniosku o dofinansowanie, umowy o dofinansowanie i wniosku o płatność w zakresie EFS+.
16. Współpraca w zakresie naboru kandydatów na ekspertów RPO WiM 2014-2020 i ekspertów FEWiM 2021-2027, w tym prowadzenia ich wykazów i oceny ich pracy.
17. Współpraca przy budowaniu i użytkowanie Lokalnego Systemu Informatycznego.
18. Współpraca w zakresie ewaluacji RPO WiM 2014-2020 i FEWiM 2021-2027.
19. Współpraca w zakresie informacji i promocji RPO WiM 2014-2020 i FEWiM 2021-2027.
20. Współpraca z Biurem Naboru i Monitoringu w zakresie sporządzenia sprawozdań rocznych oraz sprawozdania końcowego z realizacji RPO WiM 2014-2020 w zakresie Osi Priorytetowej 11 oraz Działania 10.7, a także sprawozdania końcowego z realizacji FEWiM 2021-2027 w zakresie Priorytetu 9 i Działania 7.4.
21. Współpraca w zakresie planowania i wykonania budżetu Pomocy technicznej RPO WiM 2014-2020 i FEWiM 2021-2027.
22. Współpraca w zakresie sporządzania wniosków o dofinansowanie projektów i wniosków o płatność z Pomocy technicznej RPO WiM 2014-2020 i FEWiM 2021-2027.
23. Współpraca w zakresie sporządzania dla Instytucji Koordynującej Umowę Partnerstwa informacji kwartalnych z realizacji RPO WiM 2014-2020.
24. Współpraca w zakresie sporządzenia informacji o stanie wdrażania RPO WiM 2014-2020 i FEWiM 2021-2027 dla Zarządu, Sejmiku Województwa oraz Komitetu Monitorującego Programu.
25. Współpraca w zakresie sporządzania danych zbiorczych na temat FEWiM 2021-2027.
26. Współpraca w zakresie przygotowywania corocznej informacji składanej do Instytucji Koordynującej Umowę Partnerstwa na temat realizacji Kontraktu terytorialnego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego i Kontraktu programowego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
27. Administrowanie centralnymi systemami teleinformatycznymi w zakresie wdrażanych Działań RPO WiM 2014-2020 i FEWiM 2021-2027.
28. Użytkowanie centralnego systemu teleinformatycznego.
29. Uwzględnianie wyników wszystkich audytów i kontroli zewnętrznych.
30. Wdrażanie mechanizmów przeciwdziałania nadużyciom finansowym w funduszach polityki spójności na lata 2014-2020 i 2021-2027.
31. Współpraca przy zamykaniu perspektywy finansowej 2014-2020 i 2021-2027.
32. Udział w pracach związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków wpływających do Biura.
33. Rozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej wpływających do Biura.
34. Archiwizacja dokumentacji.
Godziny pracy:pn. 8:00-16:00; wt-pt 7.30-15.30
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 31.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
Opis wynagrodzenia: od 5300,00 zł + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenie zasadniczego)
I umowa- na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością przedłużenia ( z zastrzeżeniem wymogów wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych w szczególności art.16 i 19)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
5. Nieposzlakowana opinia.
6. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, w szczególności ustawy
o samorządzie województwa.
2. Znajomość zasad kwalifikowalności wydatków w projektach unijnych.
3. Znajomość zagadnień z zakresu Europejskiego Funduszu Społecznego i Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
4. Znajomość przepisów ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.
5. Umiejętność tworzenia oficjalnych pism.
6. Umiejętność organizacji pracy własnej.
7. Umiejętność analitycznego myślenia.
8. Umiejętność obsługi programów komputerowych (pakiet MS Office, w szczególności MS Excel) oraz urządzeń biurowych;
9. Umiejętność pracy w zespole.
10. Komunikatywność, wysoka kultura osobista.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
NIP: 7392965551
REGON: 510750309
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Głowackiego 18, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Joanna Petrusewicz
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty (ogłoszenie nr 71/2025)
1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
2. Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu).
3. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie.
4. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany).
5. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*.
6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*.
7. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*.
8. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*.
9. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*.
10. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
11. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana).
* Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
1) składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, numer ogłoszenia oraz symbol stanowiska) w Biurze Organizacyjnym i Kancelarii Ogólnej Departamentu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (pok. nr 1), ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn (pn. 8:00 -16:00; wt. - pt.7:30 15:30) lub
2) przesłać w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Departament Organizacyjny
Biuro Spraw Pracowniczych
ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko - wskazać nazwę stanowiska i numer ogłoszenia.
O zachowaniu terminu złożenia aplikacji decyduje data wpływu do Urzędu. Aplikacje doręczone po terminie składania dokumentów oraz w inny sposób niż określony w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane, zostaną zwrócone do nadawcy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - osobiście lub za pośrednictwem innych osób w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem lub przesłać w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego.