Numer oferty: StPr/25/1971
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Reymonta 8, 45-066 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie całości spraw i korespondencji związanej z robotami budowlanymi, remontowymi oraz zaistniałymi awariami.
2.Rejestrowanie usterek i awarii (w tym napraw poawaryjnych) zgłaszanych przez użytkowników budynków oraz organizowanie prac związanych ze zleceniem ich usunięcia przeprowadzanie rozeznania oferty rynkowej w tym zakresie (
w uzasadnionych przypadkach).
3.Współpraca z wykonawcami, przygotowanie terenu, na którym prowadzone będą prace.
4.Koordynowanie prac z środowiskiem medycznym.
5.Ewidencjonowanie robót budowlanych i remontowych oraz napraw bieżących.
6.Współudział w odbiorach robót remontowych, napraw bieżących i poawaryjnych.
7.Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, usunięcia usterek.
8.Weryfikowanie i opisywanie faktur za roboty remontowe i inwestycyjne pod względem merytorycznym.
9.Współudział w przygotowywaniu umów na wykonanie dokumentacji budowlanej i inwestycyjnej.
10.Współudział w przygotowywaniu umów na realizację robót budowlanych i remontowych oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem ich realizacji.
11.Prowadzenie spraw związanych z koniecznymi do przeprowadzenia, na podstawie przepisów prawa, okresowymi kontrolami i przeglądami technicznymi wszystkich budynków Klinicznego Centrum nadzór nad przestrzeganiem terminów ich wykonania.
12.Udział w tworzeniu planów remontowo-inwestycyjnych i planu zamówień publicznych w zakresie inwestycji i potrzeb remontowych Klinicznego Centrum.
13.Udział w procesie wyłaniania wykonawców robót remontowych i inwestycyjnych oraz bieżący nadzór nad ich przebiegiem.
14.Współudział w wprowadzaniu wykonawcy na budowę i sporządzanie stosownego protokołu przekazania placu budowy.
15.Koordynacja prac w trakcie trwania inwestycji: projektanta, wykonawcy oraz współpraca z inspektorami nadzoru.
16.Gromadzenie i ewidencjonowanie korespondencji dotyczącej dokumentacji technicznej.
17.Udostępnianie, według ustalonych zasad, dokumentacji technicznej zainteresowanym osobom lub instytucjom.
18.Przygotowywanie danych do sprawozdawczości rocznej oraz do analiz dla potrzeb Klinicznego Centrum.
19.Praca w programie EZD Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją.
20.Przygotowywanie i współudział przy prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy, usługi lub roboty budowlane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy.
21.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Klinicznego Centrum w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych obowiązków.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 14.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Ryczałtowy
Zawód: technik prac biurowych*
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie: min. średnie, mile widziany kierunek budowlany lub pokrewny, lub w trakcie kształcenia w zakresie budownictwa lub pokrewnym
Staż pracy (liczba lat pracy):
Inspektor: 4 lata przy wykształceniu średnim technicznym , brak wymaganego stażu przy wykształceniu wyższym kierunkowym (technicznym)
Starszy referent: 2 lata (i wykształcenie średnie)
Wymagania dodatkowe:
Mile widziane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej
Mile widziana umiejętność obsługi programu do kosztorysowania NORMA.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: KLINICZNE CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I NEONATOLOGII W OPOLU
NIP: 7542480425
REGON: 000640136
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Reymonta 8, 45-066 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Matyszok
Nr telefonu: 77 4340642
E-mail: mmatyszok@ginekologia.opole.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: wymagane dokumenty i oświadczenia:
List motywacyjny i CV,
Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych
i dodatkowych w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego,
Kserokopie zaświadczeń, certyfikatów o ukończonych kursach i szkoleniach,
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nie karalności za przestępstwo popełnione umyślnie
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy złożyć do dnia 06.10.2025 r.
Decyduje data: złożenia dokumentów do Klinicznego Centrum
Miejsce składania dokumentów:
Sekretariat Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. W. Reymonta 8
45-066 Opole
Wymagane dokumenty należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie
z dopiskiem : Dotyczy naboru na stanowisko Starszy referent/Inspektor w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
Inne informacje:
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru powiadamiani będą tylko kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania formalne określone w niniejszym ogłoszeniu.
W Klinicznym Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii obowiązuje Regulamin zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz zasady ochrony osób zgłaszających sygnalistów dostępny na stronie internetowej http://sygnalista.ginekologia.opole.pl/
Dokumenty dotyczące ogłoszenia:
dostępne na stronie: http://bip.ginekologia.opole.pl/39/ogloszenie-o-naborze-pracownikow.html
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail