Numer oferty: StPr/25/1957
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Graniczna 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji odnośnie rekrutacji i organizacji szkoleń jak przygotowywanie procedur rekrutacji, w tym regulaminu, formularzy zgłoszeniowych, dbałość o prawidłowość procedur rekrutacji, kompletowanie wymaganych dokumentów, troska o bezpieczeństwo danych i prawidłowa archiwizacja dokumentów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 10.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- Biegła znajomość pakietu Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie: średnie w dowolnym kierunku.
Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na w/w lub podobnym stanowisku.
KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:
- osobisty z CV: ul. Graniczna 2, 22-100 Chełm.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Zespół Szkół Technicznych im. Gen. Zygmunta Bohusza-Szyszko w Chełmie
NIP: 5631543770
REGON: 000182780
Krótki opis działalności gospodarczej: oświata
Adres www: https://zst.chelm.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Graniczna 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Grzegorz Czyżyk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście