Numer oferty:  StPr/25/1957
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Graniczna 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  Prowadzenie dokumentacji odnośnie rekrutacji i organizacji szkoleń jak przygotowywanie procedur rekrutacji, w tym regulaminu, formularzy zgłoszeniowych, dbałość o prawidłowość procedur rekrutacji, kompletowanie wymaganych dokumentów, troska o bezpieczeństwo danych i prawidłowa archiwizacja dokumentów.
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Data rozpoczęcia:  10.11.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 4 666 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 3)
 
 
Wykształcenie:
Uprawnienia:
-  biegła obsługa komputera z obsługą internetu
 
-  Biegła znajomość pakietu Office 
 
 
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  Wykształcenie: średnie w dowolnym kierunku.
Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na w/w lub podobnym stanowisku.
KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:   
- osobisty z CV: ul. Graniczna 2, 22-100 Chełm.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Zespół Szkół Technicznych im. Gen. Zygmunta Bohusza-Szyszko w Chełmie
NIP:  5631543770
REGON:  000182780
Krótki opis działalności gospodarczej:  oświata
Adres www:  https://zst.chelm.pl/
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Graniczna 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Grzegorz Czyżyk
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  CV
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście