Numer oferty:  StPr/25/0608
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Ignacego Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  1)realizacja zadań związanych z obsługą funduszu sołeckiego oraz funduszu osiedli zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w szczególności: ustawa o funduszu sołeckim, ustawa o samorządzie gminnym, uchwały rady gminy/miasta).
2)zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi administracyjnej wniosków składanych przez sołectwa oraz jednostki pomocnicze (osiedla).
3)współpraca z sołtysami, przewodniczącymi zarządów osiedli, radami sołeckimi 
i radami osiedli w zakresie przygotowania i realizacji przedsięwzięć finansowanych 
z funduszu.
4)prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji dotyczącej funduszu sołeckiego i funduszu osiedli.
5)udzielanie sołectwom i osiedlom informacji oraz pomocy merytorycznej przy opracowywaniu wniosków o przyznanie środków.
6)weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez sołectwa i osiedla, 
w szczególności pod kątem: zgodności z obowiązującymi przepisami, kompletności dokumentacji, możliwości realizacji zadania w danym roku budżetowym, zgodności 
z zadaniami własnymi gminy/miasta.
7)nadzór nad prawidłową realizacją zadań finansowanych z funduszu sołeckiego i osiedli.
8)kontrola terminowości i zgodności wydatków z przeznaczeniem określonym we wniosku,
9)współpraca z komórką finansową w zakresie planowania i realizacji wydatków.
10)gromadzenie i weryfikacja sprawozdań oraz rozliczeń z wykonanych przedsięwzięć.
11)przygotowywanie danych do sprawozdań zbiorczych dla kierownictwa urzędu oraz organów nadzorczych (wojewody).
12)organizowanie szkoleń, spotkań informacyjnych i konsultacji dla sołtysów, rad sołeckich i zarządów osiedli.
13)współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy/miasta w zakresie przygotowania 
i realizacji zadań.
14)doradztwo w zakresie możliwości wykorzystania funduszu sołeckiego i osiedli na cele zgodne z przepisami prawa i strategią rozwoju gminy/miasta.
15)opracowywanie okresowych raportów i sprawozdań dotyczących realizacji funduszy.
16)prowadzenie archiwizacji dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
Umowa na czas nieokreślony, praca w godzinach:
poniedziałek 07:30-17:00
wtorek-czwartek 07:30-15:30
piatek 07:30-14:00
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu:  160.0
Data rozpoczęcia:  01.12.2025
Data zakończenia:  28.02.2026
Wynagrodzenie brutto:  od 5 000 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  technik prac biurowych*
Typ propozycji:  praca stała
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  1)minimum 1 rok doświadczenia w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
2)doświadczenie w przygotowywaniu lub realizacji projektów ze środków publicznych (np. fundusz sołecki, fundusze osiedlowe),
3)doświadczenie w pracy w komórkach organizacyjnych zajmujących się finansami, budżetem lub planowaniem finansowym,
4)umiejętność stosowania pism urzędowych i sprawozdań,
5)umiejętność planowania i organizacji pracy na zajmowanym stanowisku,
6)umiejętność pracy w zespole i komunikacji z sołtysami oraz mieszkańcami,
7)dokładność, rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań,
8)odporność na stres i terminowość w realizacji zdań,
9)dobra organizacja własnej pracy,
10)dobra znajomość programów pakietu MS Office, w szczególności Excel i Word,
11)znajomość przepisów ustawy o funduszu sołeckim, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych.
PROCEDURA KONKURSOWA
https://aplikacja.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=f1be3ae7-a270-451e-8ce3-0e17bdf557d4
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI
NIP:  6150030425
REGON:  000525027
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Ignacego Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Katarzyna Chmielarczyk
Nr telefonu:  75 77 25 178
E-mail:  kadry@bogatynia.pl
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  1)CV, 
2)list motywacyjny,
3)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący  załącznik do ogłoszenia, 
4)oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu 
z pełni praw publicznych, 
6)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7)oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
8)oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
9)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie  obowiązków w wymiarze 1 etatu, 
10)klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Urzędzie Miasta i Gminy  
w Bogatyni stanowiąca załącznik do ogłoszenia,
11)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
12)kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu - w przypadku trwającego stosunku pracy, celem potwierdzenia okresów zatrudnienia,
13)opinie, referencje (jeżeli są posiadane).
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail