Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 listopada 2025 (niedziela)

Bibliotekarz w archiwum emigracji biblioteki uniwersyteckiej - Toruń, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-11-03
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Pracodawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/25/1724

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Gagarina 13, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie ewidencji nabytków i dokumentacji działalności AE
- opracowanie i katalogowanie zbiorów Archiwum Emigracji (książek, czasopism, rękopisów, dokumentów, fotografii, korespondencji)
- digitalizacja i przygotowanie opisów obiektów do publikacji w systemach informacyjnych i cyfrowych
- współpraca przy organizacji wystaw, wydarzeń i projektów naukowych związanych z emigracją polską
- kontakt z darczyńcami, badaczami oraz instytucjami naukowymi w kraju i za granicą
- udział w opracowywaniu publikacji i baz danych tworzonych przez Archiwum
- dbałość o właściwe przechowywanie, ochronę i zabezpieczenie materiałów archiwalnych
- współpraca z zespołem Biblioteki Uniwersyteckiej w zakresie dokumentacji, ewidencji i konserwacji zbiorów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: 4 880 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto "od 4880"
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: bibliotekarz
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie wyższe humanistyczne, preferowane kierunki: archiwistyka, historia, kulturoznawstwo lub filologia
doświadczenie pracy w archiwum naukowym
gotowość do pracy badawczej historia kultury, nauki i sztuki polskiej na emigracji w XX wieku
umiejętność pracy z dokumentami o charakterze rękopiśmiennym i archiwalnym
dokładność, rzetelność, umiejętność pracy z materiałami historycznymi i unikatowymi
dobra znajomość języka angielskiego lub francuskiego
umiejętność redagowania publikacji naukowych
umiejętność redagowania treści przeznaczonych do mediów społecznościowych
umiejętność pracy zespołowej oraz komunikatywność
nowatorskie, kreatywne podejście do zadań
chęć uczenia się i otwartość na zmiany
Mile widziane:
znajomość narzędzi informatycznych wykorzystywanych w pracy bibliotecznej (ALMA, systemy bibliograficzne, bazy danych)
znajomość zasad opracowania i ewidencji zbiorów bibliotecznych i archiwalnych

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
NIP: 8790177291
REGON: 000001324
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Gagarina 11, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Białowicz
E-mail: katarzyna.bialowicz@umk.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Informacja dla kandydatów
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Administrator Danych Osobowych) Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - załącznik do ogłoszenia).
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/

Załącznik do ogłoszenia
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, informujemy, że:
1.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK).
2.
Pana/Pani dane osobowe uzyskane w związku z udziałem w prowadzonej przez nas rekrutacji będą przetwarzane:
a)
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w celu pozostawienia danych osobowych w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach, lub w przypadku przekazania nam danych osobowych, które swoim zakresem wykraczają poza katalog danych wymienionych w art. 221 Kodeksu Pracy.
b)
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu podjęcia przez nas niezbędnych czynności zmierzających do zawarcia umowy, przy czym ostatecznie umowa może nie zostać zawarta.
c)
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy w celu pozyskania informacji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu procesu rekrutacyjnego.
d)
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z procesu rekrutacyjnego.
3.
Pana/Pani dane będą przechowywane przez nas przez okres prowadzenia rekrutacji na wskazane stanowisko.
4.
W przypadku niektórych procesów rekrutacyjnych możliwe jest przechowywanie przez nas Pana/Pani danych osobowych przez okres do 3 lat, co wynika z okresu przedawnienia roszczeń ze stosunku pracy. Związane to jest z ryzykiem wystąpienia roszczeń o nierówne traktowanie w zatrudnieniu.
5.
W przypadku wyrażenia zgody Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres jednego roku w bazie kandydatów do pracy.
6.
Przysługuje Panu/Pani prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, ale cofnięcie zgody nie wywiera wpływu na przetwarzanie dokonane na jej podstawie przed jej cofnięciem.
7.
Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
a)
Żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
b)
Żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
Zgodnie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U z 2024 r. poz. 928), informacje o procedurze dokonywania zgłoszeń
wewnętrznych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu są dostępne na stronie: https://www.umk.pl/kontakt/zgloszenia-wewnetrzne/
2/ Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Pracodawca -
administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu
prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail:
praca@umk.pl.
c)
Sprzeciw wobec przetwarzania.
8.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane.
9.
Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10.
Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądom, komornikom w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych.
11.
Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
12.
W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
13.
Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: iod@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem IOD.
Zgoda:
1.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w bazie kandydatów do pracy w przyszłych rekrutacjach.
2.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, których zakres wykracza poza przewidziany w art. 221 Kodeksu Pracy.
..
data i podpis
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail

opublikowano: 2025-11-03
ostatnia aktualizacja: 2025-11-07
Komentarze
Polityka Prywatności