Numer oferty: StPr/25/0928
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Nadzór nad funkcjonowaniem archiwum zakładowego Urzędu.
Prowadzenie i koordynacja bieżącej archiwizacji dokumentacji.
Współpraca z Archiwum Państwowym.
Wdrażanie i kontrola stosowania instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt.
Szkolenie pracowników w zakresie archiwizacji.
Opracowywanie procedur i dokumentów związanych z zarządzaniem dokumentacją.
Zatrudnienie na podstawie umowy na czas określony z możliwością przedłużenia. Praca w wymiarze 1/2 etatu, godziny pracy do ustalenia, w godzinach pracy Urzędu tj.: poniedziałek 8-18, wtorek-czwartek 8-16, piątek 8-14. Wynagrodzenie zasadnicze 4000 zł + dodatek za wysługę lat + inne dodatki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 14.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- wyższe (preferowane: archiwistyka, administracja, zarządzanie dokumentacją, historia lub kierunki pokrewne).
- nieposzlakowana opinia, zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wysoka kultura osobista,
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo UE zgodnie z przepisami o służbie cywilnej,
- ukończony kurs archiwizacji I i II stopnia (warunek obligatoryjny),
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym preferowane doświadczenie w jednostkach administracji publicznej,
- znajomość przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt, zasad archiwizacji dokumentów oraz ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Dodatkowe wymagania dla kandydatów:
- umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu, zdolności analityczne i komunikacyjne,
- biegłość w pracy z dokumentacją elektroniczną (EZD, systemy obiegu dokumentów), samodzielność i odpowiedzialność.
Oferta skierowana zarówno do osób pełnosprawnych jak i niepełnosprawnych oraz osób w wieku emerytalnym.
Wytyczne dotyczące aplikowania dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/22-praca-w-urzedzie/artykuly/3802-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-kierownik-w-referacie-archiwizacji?lang=PL
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY RASZYN
NIP: 5222065126
REGON: 000546638
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marcin Staszewski
Nr telefonu: 22 701 78 13
E-mail: mstaszewski@raszyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny,
2. kwestionariusz osobowy*,
3. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4. oświadczenie o niekaralności
5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych*,
6. kopie świadectw pracy (oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy),
7. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
8. kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
10. klauzula dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
* Formularze na potrzeby postępowań dostępne na stronie: https://bip.raszyn.pl/kategorie/21-ogloszenia-o-prace-/artykuly/126-formularze-na-potrzeby-postepowan?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny