Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 listopada 2025 (piątek)

Kierownik wydziału geodezji, kartografii, katastru i gospodarki nieruchomościami - geodeta powiatowy - Parczew, lubelskie

Data dodania: 2025-10-31
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie
Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Parczewie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja

Numer oferty: StPr/25/0305

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wojska Polskiego 21, 21-200 Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) kierowanie pracą Wydziału Geodezji. Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, pełnienie zwierzchnictwa służbowego wobec pracowników Wydziału i wykonywanie obowiązków Geodety Powiatowego;
2) realizacja zadań starosty z zakresu geodezji i kartografii, o których mowa w art. 7d ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne;
3) gromadzenie i prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, weryfikacja zbiorów danych i materiałów stanowiących wyniki końcowe opracowań geodezyjnych;
4) wdrażanie nowoczesnych technik prowadzenia zasobu;
5) programowanie prac geodezyjnych;
6) przygotowywanie dokumentacji do postępowań w ramach przygotowywanych zamówień publicznych, w zakresie zlecanych prac geodezyjnych lub kartograficznych;
7) projektowanie i nadzorowanie realizacji budżetu powiatu w zakresie geodezji oraz gospodarki nieruchomościami;
8) przygotowywanie projektów uchwał Rady i Zarządu Powiatu oraz zarządzeń Starosty w sprawach należących do kompetencji Wydziału;
9) sporządzanie analiz, wykazów, sprawozdań, na potrzeby Starosty, Rady i Zarządu Powiatu;
10) prowadzenie postępowań administracyjnych i podejmowanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu działania Wydziału w ramach upoważnień udzielonych przez Starostę.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 31.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 460 do 9 700 PLN
Opis wynagrodzenia: Zatrudninie na czas określony z możliwością dalszej współpracy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kierownicy w instytucjach usług wyspecjalizowanych gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (formalne) wymaganie konieczne
1) obywatelstwo polskie:
2) dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku geodezyjnym;
3) minimum 5- letni staż pracy w tym co najmniej 2-letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub w organach jednostek samorządu terytorialnego (do ogólnego stażu pracy można zaliczyć wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym naborem);
4) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2024 r., poz. 1151 z późn. zm.) tj. zakres 1 (geodezyjne pomiary sytuacyjno wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne), zakres 2 (rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych);
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
6) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem (będące przedmiotem oceny):
1) znajomość ustaw:
a) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
b) ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;
c) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
d) ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisy wykonawcze do ustawy;
e) ustawa z dnia 6 stycznia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
f) ustawy z dnia 26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów;
g) ustawa z dnia 1 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;
h) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
2) umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów;
3) umiejętność formułowania celów, planowania i uzgadniania zadań;
4) umiejętność współpracy i przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny;
5) zdolność kierowania i organizowania pracy własnej i zespołu;
6) sumienność, odpowiedzialność oraz odporność na stres;
7) obsługa urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania MS WINDOWS oraz pakietu biurowego Office (Outlook, Word, Excel).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Parczewie
NIP: 5391337780
REGON: 030238617
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: www.powiat.parczew.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Warszawska 24, 21-200 Parczew, powiat: parczewski, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marlena Mazur
Nr telefonu: 83 355 15 93
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny;
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według wzoru załączonego do ogłoszenia;
3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności);
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy oraz uprawnienia zawodowe;
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu);
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 14 listopada 2025 r. do godz. 15:00, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy Nabór na stanowisko Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy.
więcej szczegółów na stronie: https://spparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=88&p1=szczegoly&p2=14530
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w terminie do 14 listopada 2025 r. do godz. 15:00, w Biurze Obsługi Klienta Starostwa mieszczącego się na parterze budynku przy ul. Warszawskiej 24 w Parczewie, pokój nr 031 lub pocztą na adres:
Starostwo Powiatowe w Parczewie,
ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
z dopiskiem dotyczy Nabór na stanowisko Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami - Geodeta Powiatowy.
więcej szczegółów na stronie: https://spparczew.bip.lubelskie.pl/index.php?id=88&p1=szczegoly&p2=14530

opublikowano: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności