Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 14 listopada 2025 (piątek)

Referent ds. świadczeń i administracji - Sulików, dolnośląskie

Data dodania: 2025-10-31
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, pomaturalne/policealne, średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe

Numer oferty: StPr/25/0603

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: -sporządzanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej, zgodnie z planem pomocy zatwierdzonym przez Dyrektora lub Z-cę dyrektora,
-przyjmowanie wniosków i sporządzanie projektów decyzji administracyjnych przyznających lub odmawiających prawo do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
-prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych,
-prowadzenie postępowań w zakresie nienależnie pobranych świadczeń,
-przygotowanie projektów decyzji dotyczących przyznania lub odmowy świadczeń opieki zdrowotnej,
monitoring składek przy zasiłkach stałych,
-sporządzanie list wypłaconych świadczeń,
-sporządzanie analiz i sprawozdawczości,
-kontrola terminowego regulowania należności z postępowań dotyczących pomocy społecznej,
-prowadzenie ewidencji świadczeń pomocy społecznej,
-sporządzanie bilansu środków i potrzeb, planów finansowych, braków i nadwyżek środków finansowych w zakresie pomocy społecznej,
-współpraca z organami administracji publicznej w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych,
-współpraca z innymi instytucjami i pracownikami oraz udzielanie fachowej pomocy,
-sprawdzanie i opisywanie faktur/rachunków, zgodnie z decyzjami,
-prowadzenie postępowań w sprawie Karty Dużej Rodziny,
-prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
-koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych,
-samokontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa załatwianych spraw i realizowanych zadań,
-prowadzenie sekretariatu w ramach zastępstwa
Umowa o pracę na czas nieokreślony;
jedna zmiana w godzinach poniedziałek środa czwartek 07:30-15:30, wtorek 08:00-16:00, piątek 07:00-15:00
PROCEDURA KONKURSOWA
więcej na stronie : https://gopssulikow.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-urzednicze-ds-swiadczen-i-administracji
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 24.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 280 do 6 631 PLN
Opis wynagrodzenia: + 1000 zł brutto dodatku motywacyjnego zgodnie z rządowym programem MRPiPS
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Pracownik biurowy
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe 4-letnie
  • pomaturalne/policealne
  • średnie ogólnokształcące
  • średnie zawodowe
Uprawnienia:
  • obsługa komputera

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wyższe (administracja), biegła obsługa komputera, w tym pakietów biurowych oraz poczty elektronicznej, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, znajomość zagadnień związanych z przepisami: ustawy o pomocy społecznej, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy o systemie oświaty i karty dużej rodziny, prawo zamówień publicznych, rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym oraz zasad funkcjonowania samorządu gminnego, doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, umiejętność redagowania pism urzędowych i interpretacji przepisów prawnych, samodzielność, sumienność, dyspozycyjność, komunikatywność, wysoka kultura osobista,
zdyscyplinowanie, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, własna inicjatywa oraz bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz budowania prawidłowych relacji ze współpracownikami, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
PROCEDURA KONKURSOWA
więcej na stronie : https://gopssulikow.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-urzednicze-ds-swiadczen-i-administracji

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
NIP: 6151673065
REGON: 003271863
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Wioletta Pawluk
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - kwestionariusz osobowy (do pobrania na stronie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie),
- list motywacyjny- odręcznie podpisany,
- życiorys (CV)- odręcznie podpisany,
- kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu),
- kserokopia innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenia (do pobrania na stronie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sulikowie).
więcej na stronie : https://gopssulikow.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-urzednicze-ds-swiadczen-i-administracji
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności