Numer oferty: StPr/25/0700
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Mikołaja Gomółki 12/1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa dokumentacji kadr (prowadzenie akt osobowych, ewidencja pracowników, urlopów,chorobowych).
Praca w programie do zarządzania kadrami.
Przygotowywanie raportów dot. spraw pracowniczych oraz zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
Przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń.
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji. Archiwizacja dokumentów.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 03.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Biuro Rachunkowe TAX-EXPERT Agnieszka Stefan-Ciosek
NIP: 6922324292
REGON: 528992524
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Mikołaja Gomółki 12/1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Stefan-Ciosek
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście