Numer oferty:  StPr/25/0615
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy:  Ludwika Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
 
Zakres obowiązków:  1. Sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień, dokonywanie analizy akt we wskazanym zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji, sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi, gromadzenie we wskazanym zakresie orzecznictwa i literatury przydatnej do rozpoznania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale
Rodzaj umowy:  Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję:  NIE
Wymiar etatu:  1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu:  40.0
Data rozpoczęcia:  01.12.2025
Wynagrodzenie brutto:  od 7 000 PLN
System wynagradzania:  Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód:  asystent sędziego
Zapewnienie wyżywienia:  NIE
Zapewnienie zakwaterowania:  NIE
Zatrudnienie od zaraz:  NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski:  NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
-  wysoka kultura osobista
 
-  obsługa komputera - pakiet programów office
 
 
Pozostałe wymagania
Inne wymagania:  [Inne] : Wymagania konieczne:
1. Posiadanie obywatelstwa RP i korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
2. Nieskazitelny charakter,
3. Ukończenie wyższych studiów prawniczych w Polsce i uzyskanie tytułu magistra lub zagranicznych uznanych w Polsce,
4. Ukończone 23 lata
Wymagania preferowane:
1. Ukończona aplikacja sądowo i złożenie egzaminu sędziowskiego.
2. Ukończona aplikacja ogólna prowadzona
Mile widziane os. niepełnosprawne.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca:  Sąd Rejonowy w Suwałkach
NIP:  8441285562
REGON:  000321402
Adres www:  www.suwalki.sr.gov.pl
Sposób aplikowania:  bezpośrednio do pracodawcy
Adres:  Ludwika Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie Zobacz na mapie
 
Osoba do kontaktu:  Grażyna Siwek
Nr telefonu:  87 7396003
Język aplikacji:  polski
Wymagane dokumenty:  IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. Wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego na zastępstwo,
2. Życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. Oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie
studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu
zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał
lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych
studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie
odrębnych przepisów,
5. Oświadczenie kandydata, że jest obywatelem Polski i korzysta z pełni praw cywilnych i
obywatelskich,
6. Oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie
o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
7. Oświadczenie o umiejętności obsługi komputera,
8. Pisemna zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
9. aktualna fotografia zgodnie z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów
osobistych,
10.Oświadczenie o niekaralności,
Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe osiągnięcia i
kwalifikacje, w szczególności oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia
aplikacji ogólnej albo zaświadczenie o zdanym egzaminie sędziowskim, prokuratorskim,
notarialnym, adwokackim lub radcowskim.
Dokumenty powinny być składane na załączonych do ogłoszenia wzorach oraz podpisane
własnoręcznie przez kandydata.
V. Termin złożenia zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu:
Termin złożenia zgłoszenia: do dnia 13 listopada 2025r.
Sposób przekazania dokumentów:  Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon