Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 10 listopada 2025 (poniedziałek)

Inspektor ds. utrzymania dróg - Gostynin, mazowieckie

Data dodania: 2025-10-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Pracodawca: Urząd Miasta Gostynina
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/0491

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Rynek 26, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) nadzór nad bieżącym utrzymaniem dróg gminnych, w tym dróg wewnętrznych, w szczególności nad wykonywaniem prac konserwacyjnych, naprawczych, porządkowych oraz innych działań zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu; 2) systematyczne dokonywanie przeglądów bieżących stanu technicznego dróg gminnych oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji; 3) przyjmowanie zgłoszeń o awariach na drogach gminnych; 4) podejmowanie działań mających na celu usunięcie awarii, zagrożeń w pasie drogowym i minimalizację ich negatywnych skutków dla użytkowników dróg, w tym stałe monitorowanie pasa drogowego pod kątem koniecznych napraw; 5) nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie technicznym i czystości przystanków autobusowych oraz wiat przystankowych;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 30.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: inspektor budowy dróg
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • prawo jazdy kat B
  • praca z komputerem
  • bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: [Umiejętność 2] : umiejętność analizy danych dotyczących stanu technicznego infrastruktury drogowej i planowania działań naprawczych
[Umiejętność 1] : znajomość przepisów prawa dotyczących dróg publicznych, umiejętność planowania, koordynacji i nadzoru nad utrzymaniem dróg gminnych
[Inne] : Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i procedur urzędowych, sporządzania pism urzędowych, notatek i decyzji zgodnie z zasadami kancelaryjnymi, a także w zakresie dbałości o terminowość, kompletność i poprawność formalną dokumentacji, umiejętności koordynacji zadań międzywydziałowych oraz skutecznej komunikacji z mieszkańcami i instyt publicznymi

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Gostynina
NIP: 9710046080
REGON: 000525872
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rynek 26, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Reichelt-Nyckowska
Nr telefonu: 24 236 07 24
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon

opublikowano: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności