Numer oferty: StPr/25/1206
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia.
2. Weryfikacja i analiza wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).
3. Współpraca z komórkami inicjującymi zamówienie publiczne.
4. Rekomendowanie decyzji wraz z uzasadnieniem dot. wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, unieważnienia postępowania, wyboru oferty najkorzystniejszej, rozstrzygania odwołań.
5. Uczestniczenie jako sekretarz w pracach komisji przetargowych.
6. Opracowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań.
7. Wprowadzanie danych do Platformy przetargowej, BIP, BZP, Dz.U.U.E.
8. Prowadzenie spraw szczególnie trudnych, inicjowanie nowych rozwiązań oraz wykonywanie zadań o charakterze doradczym (w przypadku głównego specjalisty).
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Data zakończenia: 31.05.2026
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 6 900 PLN
Opis wynagrodzenia: INSPEKTOR/INSPEKTORKA 4870 zł - 6300 zŁ
GŁÓWNY SPECJALISTA/GŁÓWNA SPECJALISTKA 5040 ZŁ 6900 ZŁ
WYNAGRODZENIE ZASADNICZE
PIERWSZA UMOWA NA OKRES 6 MIESIĘCY Z MOŻLIWOŚCIĄ PÓŹNIEJSZEGO PRZEDŁUŻENIA
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: zamówienia publiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
2. Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora).
3. Co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora).
4. Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty).
5. Co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty).
1. Poprawność i terminowość wykonywania zadań.
2. Inicjatywa i zaangażowanie w realizację zadań.
3. Zdolność do współpracy.
4. Komunikatywność,
5. Dokształcanie, aktualizacja wiedzy.
6. Samodzielność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
NIP: 7390504751
REGON: 000594169
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny.
C.V.
Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów podyplomowych.
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (np. świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (np. zakres czynności, wykaz prowadzonych przez kandydata postępowań, plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych jednostki, itp.).
kany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Termin składania ofert:do 16.11.2025 r.
szczegóły oferty: https://praca.olsztyn.eu/oferta/83-2025-umo-inspektor-inspektorka-glowny-specjalista-glowna-specjalistka-ds-zamowien-publicznych-w-wydziale-zamowien-publicznych-urzedu-miasta-olsztyna-pl-jana-pawla-ii-1
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - składanie aplikacji tylko poprzez formularz aplikacyjny na stronie praca.olsztyn.eu