Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 9 listopada 2025 (niedziela)

Inspektor/inspektorka ds. finansowych - Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Data dodania: 2025-10-30
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1204

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie ewidencji sprzedaży i oddawania w użytkowanie wieczyste gruntów stanowiących własność Gminy i Skarbu Państwa, sprzedaży lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i budowli, nabycia na własność prawa użytkowania wieczystego oraz wystawianie faktur VAT.
2. Wystawianie faktur VAT od opłat rocznych za użytkowanie wieczyste oraz opłat przekształceniowych gruntów Gminy i Skarbu Państwa.
3. Sporządzanie miesięcznych rejestrów VAT.
4. Sporządzanie deklaracji i korekt na podatek od nieruchomości stanowiących własność Gminy Olsztyn oraz podatek leśny Skarbu Państwa.
5. Sporządzanie informacji z dokonanych umorzeń oraz ulg w spłacie należności.
6. Sporządzanie wykazów osób fizycznych i prawnych oraz jednostek organizacyjnych, nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono opłatę na raty.
7. Analizowanie zmian w przepisach prawa związanych ze stanowiskiem pracy i udzielanie pracownikom Wydziału informacji o tych zmianach.
8. Monitorowanie realizacji wszystkich spraw finansowych prowadzonych w Wydziale.
9. Wypłacanie odszkodowań dla osób prawnych i fizycznych wynikających z wyroków sądowych oraz zawieranych ugód.
10. Ustalanie obowiązujących interpretacji przepisów podatkowych w sprawach realizowanych przez Wydział.
11. Sporządzanie sprawozdań z działalności Prezydenta Olsztyna w zakresie spraw realizowanych przez Wydział.


PRACA W GODZINACH: 6:30/8:00-14:30/16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 870 do 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Preferowany kierunek studiów: ekonomia.
Co najmniej 3 letni staż pracy.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Olsztyna
NIP: 7390504751
REGON: 000594169
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: List motywacyjny.
C.V.
Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).

SKŁADANIE DOKUMENTÓW TYLKO PRZEZ FORMULARZ APLIKACYJNY NA STRONIE www.praca.olsztyn.eu
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny

opublikowano: 2025-10-30
ostatnia aktualizacja: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności