Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 listopada 2025 (piątek)

Opiekun - Chojno-Wieś, wielkopolskie

Data dodania: 2025-10-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ CHOJNO
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/25/0862

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: CHOJNO 41 A, 64-510 Chojno-Wieś, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
- Pomoc w czynnościach pielęgnacyjno-higienicznych oraz w spożywaniu posiłków, adekwatnie do możliwości mieszkańców,
- Obserwacja mieszkańców i przekazywanie na bieżąco istotnych informacji dotyczących zmian zdrowotnych pielęgniarce,
- Realizowanie zadań wynikających z pełnienia roli opiekuna pierwszego kontaktu w ramach programu terapeutyczno-opiekuńczego,
- Realizacja ustaleń zespołu terapeutyczno-opiekuńczego,
- Aktywne uczestniczenie w spotkaniach społeczności terapeutycznej, pracy zespołu terapeutyczno-opiekuńczego,
- Pomoc w utrzymaniu kontaktów z bliskimi,
- Współpraca ze wszystkimi członkami zespołu terapeutyczno-opiekuńczego,
- W razie potrzeby zapewnienie opieki mieszkańcom w trakcie wizyt lekarskich i badań specjalistycznych,
- Dbanie o czystość i estetykę pokoi mieszkańców,
- Organizowanie i prowadzenie zajęć dla mieszkańców zgodnie z procesem terapeutycznym,
- Prowadzenie dokumentacji z obserwacji i pracy z mieszkańcami.

W razie potrzeby wykonywanie również innych poleceń przełożonych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 6 300 do 7 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun w domu pomocy społecznej*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
Uprawnienia:
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • sumienność, uczciwość, samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • pełna zdolność do czynności prawnych
  • umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktu z osobami niepełnosprawnymi

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie: min. średnie, preferowane: opiekun w domu pomocy społecznej lub opiekun medyczny
Praca w systemie zmianowym w godz. 6.00-18.00, 18.00- 6.00

Informacje o wynagrodzeniu:
- płaca zasadnicza,
- dodatek za pracę w nocy,
- dodatek za wieloletnią pracę (dodatek stażowy),
- dodatek motywacyjny,
- nagrody jubileuszowe i dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynasta pensja)
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych -zgodne z Regulaminem, np. wczasy pod gruszą, zapomogi, pożyczki

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w budynku administracji,
- pocztą na adres Domu: Chojno- Wieś 41 a, 64-510 Wronki, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem: Nabór na stanowisko opiekuna.
- e-mailem (skany dokumentów) na adres administracja@dpschojno.pl (z obowiązkiem dostarczenia oryginałów dokumentów na rozmowę kwalifikacyjną).
Zgłoszenia kandydatów są rozpatrywane na bieżąco, aż do momentu zatrudnienia odpowiedniej liczby osób.
Wybrani kandydaci otrzymają informację dotycząca dalszej procedury rekrutacyjnej za
pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ CHOJNO
NIP: 7631221665
REGON: 001020890
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: CHOJNO 41 A, 64-510 Chojno-Wieś, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
E-mail: aministracja@dps.chojno.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV, List motywacyjny,
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia o naborze,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, załącznik nr 2,
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na stanowisku opiekuna, załącznik nr 2,
- Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781), załącznik nr 2.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta

opublikowano: 2025-10-30
ostatnia aktualizacja: 2025-11-06
Komentarze
Polityka Prywatności