Numer oferty: StPr/25/0550
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. wykonywanie zadań związanych z wypracowywaniem i realizacją założeń polityki zdrowotnej na terenie Miasta - opracowywanie i realizacja projektów w zakresie ochrony zdrowia i związana z nimi sprawozdawczość,
2. wykonywanie zadań związanych z pobudzaniem działań na rzecz indywidualnej i zbiorowej odpowiedzialności za zdrowie i na rzecz ochrony zdrowia mieszkańców Miasta,
3. wykonywanie zadań związanych z kreowaniem i realizacją edukacji zdrowotnej,
4. wykonywanie zadań związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi w powyższych zakresach,
5. współpraca z aptekami,
6. przygotowywanie programów polityki zdrowotnej,
7. przygotowywanie projektów uchwał rady miasta i zarządzeń prezydenta
Szczegółowy zakres obowiązków do zapoznania się umieszczono na bip; bip.um.swinoujscie.pl/oferty-pracy/545
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 800 PLN
Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wolne stanowiska urzędnicze:
Inspektor w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej
Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1. obywatelstwo polskie*,
2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. nieposzlakowana opinia,
5. wykształcenie wyższe lub średnie,
6. doświadczenie zawodowe:
- minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym
- minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim,
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.
Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:
1. Umiejętności/ kwalifikacje:
a) znajomość ustawy: Prawo farmaceutyczne, o zdrowiu publicznym, o działalności leczniczej, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych z środków publicznych, Prawo farmaceutyczne;
b) obsługa komputera znajomość pakietu MS Office,
2. predyspozycje osobowościowe:
a) komunikatywność,
b) kreatywność,
c) zaangażowanie,
d) zdolność rozwiązywania problemów,
e) umiejętność podejmowania decyzji,
f) umiejętność współpracy,
g) odporność na stres.
Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. stanowisko pracy na II piętrze (brak windy),
2. praca przy monitorze ekranowym,
3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
4. czas pracy: cały etat - 40 godzin tygodniowo,
5. wysiłek umysłowy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Świnoujście
NIP: 8550020644
REGON: 000591900
Krótki opis działalności gospodarczej: Urząd Miasta
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Gryzik
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1. list motywacyjny,
2. życiorys zawodowy (CV),
List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych.
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu trwającym),
5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,
9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
10. klauzula informacyjna dla kandydata.
Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem.
Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej: https//bip.um.swinoujscie.pl/oferty-pracy/545; na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej w terminie do dnia 12 listopada 2025 roku.
Uwaga:
1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.
5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.