Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 listopada 2025 (niedziela)

Inspektor ds. zamówień publicznych (nr 1897) - Inowrocław, kujawsko-pomorskie

Data dodania: 2025-10-30
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Pracodawca: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Sp. z o. o.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/25/1897

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. sprawdzanie wniosków o wszczęcie postępowań w zakresie opisu przedmiotu zamówienia popd względem przepisów prawa ustawy Pzp
2. przygotowywanie i sporządzanie dokumentów dot. przydzielonych przez bezpośredniego przełożonego postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w tym: Specyfikacji warunków Zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu i innych dokumentów wymagaganych ustawą PZP, sporządzanych w trakcie prowadzenia postępowania, jak np. odpowiedzi na zapytania Wykonawców, oświadczeń Kierownika Zamawiającego i członków komisji przetargowej, zmiany ogłoszeń o zamówieniu, modyfikacji SWZ, projektów zarządzeń Prezesa Zarządu m.in.: powołujących komisję przetargową, wprowadzenie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 zloych netto. Odpowiedzialność za przestrzeganie terminów prowadzonego postępowania określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
3. badanie i ocena ofert, w tym sprawdzanie ich pod kątem: spełnienia warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia, istnienia rażąco niskiej ceny, nieprzekraczania kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia oraz poprawności obliczania wartości oferty i braku omyłek pisarskich, jak równie sporządzanie pism do wykonawców związanych z oceną ofert tj. wezwanie do wyjaśnienia treści oferty oraz przesłanie brakujących dokumentów. Przestrzeganie terminów związanych z czynnościami badania i oceny ofert
4. uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, w tym. sporządzanie protokołów
5. uzupełnianie rejestrów zamówień publicznych o wartości poniej i powyżej 130 000,00 zł. netto w zakresie prowadzonych postępowań
6. sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych, w tym do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych oraz innych instytucji zewnętrznych i jednostek wewnętrznych
7. odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe zamieszczanie i publikowanie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń o wyniku postępowania i wykonaniu umowy oraz za prawidłowe i terminowe przsyłanie informacji do Prezesa UZP o złożonych wnioskach lub ofertach
8. prawidłowe wystawianie postępowań na Platformie eZamawiający (https://igkim.ezamawiajacy.pl) lub przesyłanie zapytań ofertowych do Wykonawców drogą mailową wskazanych przez Wnioskodawcę
9. współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie realizacji zadań związanych ze stosowaniem przepisów Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 złotych netto oraz ustawy Pzp
10. odpowiedzialność za kompletne przygotowywanie dokumentacji przetargowych do kontroli, w tym: opisywanie i skanowanie dokumentów
11. bieżące śledzenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z koniecznością zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji bieżących i przyszłych postępowań
12. występowanie z wnioskami o wydanie opinii prawnych wzakresie przepisów ustawy Pzp i procedur do Kancelarii Prawnej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2025
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie wyższe administracja/zaówienia publiczne, co najmiej 1 rok doświadczenia zawodowego, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, znajomość obsługi komputera -MS Office

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Sp. z o. o.
NIP: 5562766247
REGON: 365991108
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 52 357 90 12
E-mail: sekretariat@igkim.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2025-10-30
ostatnia aktualizacja: 2025-10-31
Komentarze
Polityka Prywatności