Numer oferty: StPr/25/1890
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 76-039 Biesiekierz 103, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) przyjmowanie, wysyłanie, rozdzielanie, ewidencjonowanie korespondencji;
2) przyjmowanie zgłoszeń o planowanej organizacji zbiórek publicznych i zgromadzeń, prowadzenie postępowania decyzyjnego;
3) wywieszanie na tablicach zawiadomień, ogłoszeń i pism podlegających podaniu do publicznej wiadomości;
4) kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych, jeżeli załatwienie ich spraw w biurze nie będzie możliwe;
5) udzielanie pomocy podczas pobytu w Urzędzie interesantom, między innymi przez informowanie, w miarę możliwości odprowadzanie do odpowiednich pomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
6) udostępnianie formularzy;
7) informowanie o strukturze organizacyjnej Urzędu, jego właściwości oraz lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, adresie strony internetowej, poczty elektronicznej, a także adresach innych Urzędów i jednostek organizacyjnych oraz kierowanie do właściwych pomieszczeń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 17.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Niezbędne:
1) obywatelstwo polskie [nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego - wymagania określone w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135)];
2) nieposzlakowana opinia;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) wykształcenie wyższe;
6) co najmniej roczny staż pracy;
7) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel) - ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji.
Dodatkowe:
1) znajomość obowiązujących aktów prawnych, tj.
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
2) umiejętność:
- komunikacji interpersonalnej i odporności na stres,
- organizacji pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów,
- umiejętność współpracy z ludźmi.
3) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy:
- wysoka kultura osobista,
- punktualność,
- systematyczność,
- skrupulatność,
- terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- dobra organizacja pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: URZĄD GMINY W BIESIEKIERZU
NIP: 6691176459
REGON: 000537591
Krótki opis działalności gospodarczej: urząd gminy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 76-039 Biesiekierz 15, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 785249630
E-mail: kadry@biesiekierz.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: umowa na czas zastępstwa do dnia zakończenia usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika zastępowanego, praca w godz. 7:00 -15:00, szczegółowe informacja dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy w Biesiekierzu
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - szczegółowe informacja dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy w Biesiekierzu