Numer oferty: StPr/25/1883
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Plac Teatralny 1, 75-721 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie obsługa administracyjna teatru, a w szczególności:
1. Prowadzenie ewidencji składników majątku, wyposażenia oraz elementów scenografii.
2. Nadzór administracyjny i techniczny nad obiektami użytkowanymi przez teatr.
3. Dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu biurowego oraz gospodarczego, a także dokonywanie bieżących przeglądów tych urządzeń.
4. Nadzór nad infrastrukturą teleinformatyczną, a także współpraca w zakresie napraw i modernizacji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania użytkowanego przez teatr.
5. Prowadzenie archiwum zakładowego teatru zgodnie z przepisami prawa.
6. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane z zastosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych i innych aktów wykonawczych.
7. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej na stronie internetowej teatru.
8. Sporządzanie i składanie zestawień, sprawozdań i raportów związanych z funkcjonowaniem obiektów użytkowanych przez teatr, między innymi sprawozdania do GUS i urzędów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia: oraz dodatek za wysługę lat (%) zgodnie z obowiązującymi przepisami
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagania formalne:
1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki administracja, prawo, ekonomia lub kierunki techniczne.
2. Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel).
3. Dobra organizacja pracy.
4. Systematyczność i dokładność.
5. Otwartość i gotowość do poszerzania swojej wiedzy.
6. Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
1. Doświadczenie w zarządzaniu obiektem lub infrastrukturą techniczną.
2. Znajomość przepisów Prawa zamówień publicznych.
3. Znajomość przepisów BHP i PPOŻ oraz zasad eksploatacji budynków.
4. Znajomość parametrów podstawowych urządzeń teleinformatycznych oraz biurowych.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Bałtycki Teatr Dramatyczny im. Juliusza Słowackiego w Koszalinie
NIP: 6690504789
REGON: 000279433
Krótki opis działalności gospodarczej: teatr
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Plac Teatralny 1, 75-721 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
E-mail: kadry@btd.koszalin.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: umowa na okres próbny 3 miesiące, praca w godz. 8:00 -16:00, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Bałtyckiego Teatru Dramatycznego w Koszalinie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Bałtyckiego Teatru Dramatycznego w Koszalinie